Heb vandaag een tablet binnen gekregen het merk Lenovo, type Tab 2 a7-30. Tijdens het updaten sprong mijn tablet in het boot menu en heb ik perongelijk adb Sideload menu aangeklikt. Nu kom ik hier niet meer uit. Toetsencombinaties inhouden werkt niet. En de aan/uit knop inhouden ook niet. Er zit een ingebouwede accu in dus kan deze er ook niet even uithalen.
Ik heb de tablet morgen nodig voor mijn reis, dus als iemand mij snel zou kunnen helpen zou dit heel mooi zijn.
Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Jordy van Outvorst
Beste forumgebruikers, Heb vandaag een tablet binnen gekregen het merk Lenovo, type Tab 2 a7-30. Tijdens het updaten sprong mijn tablet in het boot menu en heb ik perongelijk adb Sideload menu aangeklikt. Nu kom ik hier niet meer uit. Toetsencombinaties inhouden werkt niet. En de aan/uit knop inhouden ook niet. Er zit een ingebouwede accu in dus kan deze er ook niet even uithalen. Ik heb de tablet morgen nodig voor mijn reis, dus als iemand mij snel zou kunnen helpen zou dit heel mooi zijn. Ik hoor het graag, Met vriendelijke groet, Jordy van Outvorst
Klopt het dat er een microSD-slot aanwezig is? Zo ja dan zou daar een resetknop moeten zitten:
Klopt het dat er een microSD-slot aanwezig is? Zo ja dan zou daar een resetknop moeten zitten: [img]http://4.bp.blogspot.com/-34JbkGEO_Lc/VQa87d2cAfI/AAAAAAAACdI/kOlVqA4cEdY/s1600/lenovo%2Breset%2B.jpg[/img]
Beste forumgebruikers,
Heb vandaag een tablet binnen gekregen het merk Lenovo, type Tab 2 a7-30.
Tijdens het updaten sprong mijn tablet in het boot menu en heb ik perongelijk adb Sideload menu aangeklikt.
Nu kom ik hier niet meer uit. Toetsencombinaties inhouden werkt niet.
En de aan/uit knop inhouden ook niet. Er zit een ingebouwede accu in dus kan deze er ook niet even uithalen.
Ik heb de tablet morgen nodig voor mijn reis, dus als iemand mij snel zou kunnen helpen zou dit heel mooi zijn.
Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Jordy van Outvorst