Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

poesje

poesje

  • Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • #1
  • 9 juni 2011
  • 20:05

Beste forumleden:

Zoals jullie ondertussen wel zullen hebben gezien in dit forumonderdeel beschik ik dus over een Dual Sim toestel uit de volksrepubliek China (Siena zoals Eddy Wally zou zeggen)

Tot op heden heb ik onder andere met jullie inbreng hoe langer hoe meer dat ding beter leren kennen. Het voldoet aan de verwachtingen maar ……

Ik slaag er niet in om te downloaden van de Market.
Ik kan perfect aanduiden dat er een app moet worden gedownload, dan start de download, ik zie effectief de downloadbar verschijnen, maar dan gebeurt er niets meer.
(volgens mij komt het bestand niet binnen) Is er iets zoals een firewall welke de downloads tegenhoud :confused:
Surfen kan ik wel, dus er is zeker verbinding met het internet (via wifi)

Dan nog een bijkomend vraagje: indien ik er zo in slagen om toch de download aan de praat te krijgen, hoe kan ik Google Apps wijsmaken dat hij die Apps opnieuw kan downloaden ?

m vr gr

Poes

Bewerkt (9 juni 2011 20:05)
rephaia

rephaia

  • Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • #2
  • 9 juni 2011
  • 20:15

Vertel eens hoe je toestel heet , zoals merk,type en tablet of phone,daardoor wordt het makkelijker om je te helpen.Ik denk namenkijk niet dat je je motorola bedoeld.

Bewerkt (9 juni 2011 20:15)
poesje

poesje

  • Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • #3
  • 9 juni 2011
  • 20:28

rephaia;175114
Vertel eens hoe je toestel heet , zoals merk,type en tablet of phone,daardoor wordt het makkelijker om je te helpen.Ik denk namenkijk niet dat je je motorola bedoeld.

Het is inderdaad niet mijn Motorola tablet.

Het is een Android 2.2.1 toestel made in China gekocht bij Lightinthebox
Veel meer info heb ik niet
hier de link: Starlight - 4.3 Inch Touchscreen Android 2.2 Dual SIM Smartphone + WiFi - US$ 189.99

Hopelijk mogen dergelijke links hier worden geplaatst, zoniet sorry voor de zonde

Ik denk niet dat het op zich een toestel gerelateerde fout is, eerder een fout van de gebruiker denk ik :cry:

m vr gr

Poes

Bewerkt (9 juni 2011 20:28)
rephaia

rephaia

  • Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • #4
  • 9 juni 2011
  • 20:35

Probeer eens Astro the downen , eventueel via je motorola of een pc/laptop.Zet Astro op je ShinaDing en zoek op je sd kaart.Misschien staan ze er wel op.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=32jg8ufnbA8

(Zie ongeveer op 40 sec.)

Bewerkt (9 juni 2011 20:35)
poesje

poesje

  • Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • #5
  • 9 juni 2011
  • 20:45

Ik wil dit downen, maar telkens weer moet ik mij aanmelden bij Google, en daarna wil het systeem persé de applicatie laten downloaden (en ik vermoed ook installeren op mijn tablet of PC

is er geen andere manier om aan deze app te komen, en dit dan via USB op mijn toestel te plaatsen ?

m vr gr

Poes

Bewerkt (9 juni 2011 20:45)
poesje

poesje

  • Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • #6
  • 9 juni 2011
  • 21:03

heb ondertussen de apk file kunnen downloaden.

Maar ik zie niet in wat ik daarmee kan doen om Apps van de market te downloaden .

Of zie ik dit verkeerd

m vr gr

poes

Bewerkt (9 juni 2011 21:03)
grapjas

grapjas

  • Lid sinds 11 juni 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #7
  • 11 juni 2011
  • 22:31

ik heb een paar vragen over dit toestel:
Lukt het al om in de android market komen?
op de site staat:

CPU Media Tek MTK6516 with 460MHz+280MHz lets you run apps and operate the phone without annoyances such as lagging
betekend dit dat de telefoon een 740mhz processor heeft?
Is het trouwens ook mogelijk om nederlandse taalinstelling erop te zetten?
Er zit een tv antenne op, is deze ook in nederland te gebruiken?
grapjas

Bewerkt (11 juni 2011 22:31)
poesje

poesje

  • Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • #8
  • 11 juni 2011
  • 22:50

grapjas;176380
ik heb een paar vragen over dit toestel:
Lukt het al om in de android market komen?
op de site staat:

betekend dit dat de telefoon een 740mhz processor heeft?
Is het trouwens ook mogelijk om nederlandse taalinstelling erop te zetten?
Er zit een tv antenne op, is deze ook in nederland te gebruiken?
grapjas

Neen grapjas, ik kan nog steeds niet op de market
Welke processor erin steekt. Weet ik niet
Nederlande taal is NIET in te stellen
Die TV zal wel analoog zijn, maar nog niet getest

M vr gr

Poes

Bewerkt (11 juni 2011 22:50)
romantikus

romantikus

  • Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 juni 2011
  • 16:16

ik heb precies hetzelfde toestel als poesje ook van dezelfde site gekocht en ik heb precies hetzelfde probleem.
het lijkt me dan ook sterk dat er een fout in het toestel zit.
ik volg dit forum nu op de voet en mocht ik een oplossing vinden meld ik dit ook uiteraard

Bewerkt (12 juni 2011 16:16)
alexander92

alexander92

  • Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #10
  • 27 juni 2011
  • 14:05

Ik heb een iets ander toestel, ik heb deze Eclipse - Dual SIM Android 2.2 Smartphone (Black) en ik krijg een hele rare melding..
Als ik wil inloggen op de android market om apps te downloaden geeft mijn telefoon de melding
“Can't establish a reliable data connection to the server. this could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services. if it continues, call costumer care.”

Ik heb al diverse WI-FI netwerken geprobeert dus daar zal het niet aanliggen.. ik heb ook de cache van de market app geleegd en niets mocht baten..
Weet iemand hier de oplossing voor

Bewerkt (27 juni 2011 14:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.