Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

poesje

poesje

• Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 14:36

alexander92;185213
Ik heb een iets ander toestel, ik heb deze Eclipse - Dual SIM Android 2.2 Smartphone (Black) en ik krijg een hele rare melding..
Als ik wil inloggen op de android market om apps te downloaden geeft mijn telefoon de melding
“Can't establish a reliable data connection to the server. this could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services. if it continues, call costumer care.”

Ik heb al diverse WI-FI netwerken geprobeert dus daar zal het niet aanliggen.. ik heb ook de cache van de market app geleegd en niets mocht baten..
Weet iemand hier de oplossing voor

Beste Alexander,

Ik heb hier op dit forum nog niet veel bijgeleerd over mijn problemen
Ik vermoed dat de China dingen met een afgeslankte of aangepaste versie van Android werken (ze hebben dual Sim mogelijkheid zelf bijgemaakt).
Daardoor komt het waarschijnlijk dat bepaalde progjes niet werken.

Ik probeer deze “bug” te omzeilen door de apk te downloaden via PC, en deze nadien op de SD kaart van de telefoon te plaatsen.

Op zich ben ik van mijn toestel niet ontevreden. De reden voor de aankoop in China was uitsluitend de mogelijkheid om 2 Sims te gebruiken.
Nadeel van die China dingen zijn echter ook de batterijen, deze zijn niet zo sterk, en zeer moeilijk bij te bestellen.

Overigens ben ik zeertevreden over Android op zich. Met hetgeen ik tot op vandaag weet, heb ik weinig zin om andere toestellen dan Android te kopen.

Poes

Bewerkt (27 juni 2011 14:36)
alexander92

alexander92

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 15:20

Ik heb het probleem gevonden..
In mijn settings stond het syncen van data op de achtergrond uit(of iets in die richting)
en nu werkt het perfect!

Bewerkt (27 juni 2011 15:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.