Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xadoxox

xadoxox

• Lid sinds 27 september 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2010
  • 21:20

Ik weet helemaal niks van wat een Tablet inhoud dus het kunnen hele domme vragen zijn…

Ehmmm ik heb een paar vraagjes:

De Archos 7 Android internet tablet.

Zal die ook ergens in maart in Nederland te koop zijn?

Weet iemand of je de apps van een telefoon van Android ook op een Tablet Android kunt gebruiken?

Weet iemand of ermee gebeld kan worden en sms 3G en alles? (Of kort kan er een simkaart in?)

Is er een (video) review van deze Tablet?

Alvast bedankt voor het lezen en/of reageren!

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 18 april 2010
  • 20:13

Archos is naar t schijnt héél karig met hun communicatie, wat ik tot nu toe al te weten gekomen ben:

*het is trouwens de Archos 7 Home Tablet die Android draait, er bestond ook al een Archos 5 Internet Tablet met Android
*normaal te koop vanaf april, heb em zelf enkel maar gevonden op Amazon.com maar je kunt niet naar NL/BE laten shippen
*er zit hun eigen “AppsLib” in, manueel kun je ook apk-bestandjes installeren, de échte Market zal er waarschijnlijk niet op staan omdat Google het niet zou beschouwen als een écht Android-device
*niet bellen of sms'en, tenzij je misschien wat met skype gaat prutsen, er kan dus ook geen simkaart in

verder is het interessant om op twitter te searchen op: archos “home tablet”, zo weet je t snelst als er wat bekend is

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 april 2010
  • 20:16

Ik heb de Archos 5 IT gekocht en deze werkt heel goed. Besteld via pdashop.be voor 200€. Ben er heel tevreden behalve over het scherm. Sliden gaat niet zo soepel maar ik heb er geen probleem mee.

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.