Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb ook contacten dubbel staan, dus lees graag mee.
Staan alle contacten helemaal dubbel (dus incl hetzelfde tel.nr.) of staat een contact meerdere malen genoemd, maar telkens met een ander nummer. Als het laatste het geval is, dan is er niets aan te doen. Android geeft bij berichten domweg alle nummers weer die je bij één contactpersoon ingevoerd hebt, zelfs al is het een faxnummer.
Gegroet,
Let op, ik heb ze ook wel eens dubbel, komt door importeren/exporteren.
Als ze er dubbel in staan, zal de onderste een streepje tussen de nummers hebben, was tenminste bij mij zo.
Ik heb van alles de onderste verwijderd.
Op het simkaartje kun je niet zoveel tekst kwijt zoals op de telefoon zelf.
Ik heb eerst omdat synchroniseren niet lukte een cvs bestand of v-card bestand op mijn sd kaart van de telefoon gezet en daarna importeren van sd kaart. Dit lukte. Een week later wezen rommelen en toen schijnt synchroniseren wel gelukt te zijn. Hoe haal ik dat laatste, dat gmail contacten bestand van mijn sd kaart of telefoon?
Ik los dit probleem altijd op door contacten te koppelen.
werkt helaas niet voor de contactlijst wanneer je een bericht wil versturen
Als je je telefoon net voor het eerst instelt en je zet je gmail/google account er ook in, dan syncroniseert hij ook gelijk je contacten die in google/gmail staan
Heb de wolfgang android van de Aldi. Bij contacten staan alle contacten er keurig netjes één keer in. Klik ik op berichten en dan rechtsboven op het poppetje staan alle contacten er dubbel of meer in.