Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

willinda

willinda

• Lid sinds 30 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 18:52

Hallo

Ik heb al heel veel berichten over dit topic gelezen maar niets heeft me tot nu toe kunnen helpen.
Ik weet hoe het moet, heb zelfs een flink aantal verschillende apps gedownload om ze te kunnen verplaatsen maar of ze staan als vast of onder “instellingen, toepassingen, toepassingen beheren” blijft het vakje “verplaatsen naar sd kaart” grijs. Wat nu? Op de sd kaart staat 16 gb dus ruimte zat.
In het begin leek het wel te kunnen maar op de een of andere manier lukt het nu niet meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
scharkoel

scharkoel

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 09:09

Ik heb dezelfde problemen, wie kan een step by step uitleg geven hoe dit op te lossen?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
SGWUser

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 11:20

Misschien is het mogelijk om een app zoals https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.app2sd&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hMHNvZnQuZ3Bob25lLmFwcDJzZCJd te gebruiken om de apps naar de SD-Kaart te krijgen?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 juli 2014
  • 10:51

willinda
Hallo

Ik heb al heel veel berichten over dit topic gelezen maar niets heeft me tot nu toe kunnen helpen.
Ik weet hoe het moet, heb zelfs een flink aantal verschillende apps gedownload om ze te kunnen verplaatsen maar of ze staan als vast of onder “instellingen, toepassingen, toepassingen beheren” blijft het vakje “verplaatsen naar sd kaart” grijs. Wat nu? Op de sd kaart staat 16 gb dus ruimte zat.
In het begin leek het wel te kunnen maar op de een of andere manier lukt het nu niet meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet
houd wel in de gaten er zijn app die gewoonweg niet draaien op de sd kaart dus ook niet verplaatsen zijn andere weer wel.
ik heb zelf geen Alcatel OT918 maar meestal staat het bij instellingen/apps ga naar alle apps selecteer de app die je wilt verplaatsen en verplaats hem, meer niet.

anders het appje wat SGWUser voorstelt werkt ook prima.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.