Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2012
  • 02:35

Of je koopt, wat ik zelf meestal doe, een goedkope screenprotector bij de Max o.i.d. die groot genoeg is en knipt hem daarna uit op maat alvorens je de protector er op plakt.

Bewerkt (24 april 2013 15:29)

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

steven74

steven74

• Lid sinds 03 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 21:56

Ik heb sinds onlangs een abonnement van Telenet (King) en wou het internet activeren. Nou, dat lukt niet. Wifi gaat wel, maar 3g, edge niet. Ik heb nochtans de gegevensverbinding aangevinkt, ook de het APN ingevoerd (telenetwap.be). Ik heb al naar Telenet gebeld en de wap-functie staat bij hen op actief. Help, wat doe ik verkeerd? Of ligt t aan de phone? Graag een beetje hulp want ben al uren aan het zoeken en ben echt wel geen expert in die toestanden … Bedankt alvast!

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
steven74

steven74

• Lid sinds 03 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2012
  • 14:05

Is me gelukt als ik ‘roaming’ aanvink, zie dan wel niet of k ôp 3g of edge zit, maar werkt wel … Ligt dit aan het toestel?

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
VikingS52

VikingS52

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 18:55

@Steven,ik heb hetzelfde probleem,ik was meer dan vijftien jaar bij proximus,wifi is ok, maar mobile surfen met King van telenet lukt ook niet bij mij,ben al twee maal in Belcompany shop geweest,48min aan de lijn bij Telenet-helpdesk,de goede wil is er,maar resultaat blijft noppes,trouwens,ik was ook niet tevreden over het feit dat Voicemail standaart aan staat,heb account aangemaakt bij Telenet,maar die werkt nu niet,moet wachten tot eerste afrekening,alsof je een nieuwe auto koopt op zaterdag,en de garagist zegt,je kan er nog niet mee rijden ,je moet wachten tot maandag ofzo,zo stom…ik zie ook geen icoontje in statusbalk van 3G netwerk ofzo,noppes … wie weet hier meer over ? alle instellingen staan korrekt bij ANP….zucht

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
mitchbu

mitchbu

• Lid sinds 13 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2012
  • 12:07

TheLegend_;327591
Hmm, iemand enig idee.. mijn wifi staat aan, maar krijg geen verbinding meer.. als ik terug zet naar fabrieksinstellingen heb ik wel terug verbinding, maar dan na een dag weer niet meer..
zou niet weten hoe het komt..

Is dit probleem opgelost? Mijn toestel “Medion life p4012” heeft net hetzelfde probleem.Ik heb naar medion gebeld. Ze zeiden dat het een ongekend probleem is (wat duidelijk niet het geval is). De experts gingen zich er over ontfermen ( in zover ik hen mag geloven…) Wat nu? Heeft iemand een idee?

Bewerkt (24 april 2013 15:51)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren