Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb geen M2, spijtig genoegMaar ik volg wel alles omtrent MIUI
Standaard komt Engels met de M2, Nederlands niet. Maar MIUI v4 is zo goed als volledig vertaald naar NL, dus je kan de telefoon wel in het NL zetten door apart language packs te flashen.
Indien je via via aan een Xiaomi M2 kan raken (kennis in China bijvoorbeeld) mag je me gerust een PM sturen, ik ben wel geïnteresseerd om er ook één te bestellen…
Ik kan opzich aan de mi-2 en mi-1s komen alleen de prijzen voor de telefoon ligt momenteel best hoog.
Ik heb mijn mi-2 32GB gekocht voor 450EU en kon de mi-2 16GB krijgen voor 350.
Maar het is erg lastig om ze te krijgen aangezien er maar 250000 stuks per 3weken worden uitgebracht.
Ik ondervind het zelfde probleem.
Is het gelukt om de taal te veranderen?
(Eindelijk nog een M2 gebruiker in Nederland:O!)
Hier een video review in het Nederlands, het toestel staat ook in het NL
Xiaomi mi-2 Review (NL-Dutch) - YouTube
Ha, allemaal, ik heb mijn M2 van de week binnengekregen en ben zeer tevreden; maar wil 'm nog wel even omzetten naar Nederlands zonder hem te rooten (dan kan ik geen werkmail meer ontvangen nml). Weet iemand of dit kan?
Je kan de ROM en de NL vertaling voor de MI2 downloaden van miuiandroid.com
z0rk;375730Dank, maar na de installatie van deze multi language rom bovenop de laatste versie van de standaard was hij idd wel in het NLs maar viel ook in een unending start up loop - nu teruggevallen op engels op mijn tweede partitie - wel met de NLse locale maar toch. Iemand die dit gefixed heeft?
Je kan de ROM en de NL vertaling voor de MI2 downloaden van miuiandroid.com
Je moet eerst de miuiandroid rom flashen, taalpakket is enkel compatibel met die rom.
Ik vroeg me af,zijn er meerdere mensen met een xiaomi m2?
En ik vroeg me af is het al mogelijk de standaard voice in het Engels/Nederlands te zetten?