Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

aaabc

aaabc

• Lid sinds 18 januari 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 11:10

Hallo, Ik weet niet zeker of dit de juiste categorie, volgens mij is het niet toestelspecifiek (heb het al gegoogled) dus post het maar even hier. Mijn zte blade loop tbij het opstarten de hele tijd vast. Als ik het toestel opstart zie ik het groene logo en het ZTE logo verschijnt vervolgens het android logo. Verder dan dat komt mijn telefoon niet (er gaat dan een soort van licht over het logo schijnen, hij dan stopt het en in plaats van verder te op te starten, begint dat logo weer te schijnen). Hij kan dus niet opstarten en wordt ook niet of nauwelijks herkend door mijn pc.... Ik heb op internet gekeken, maar de meeste handleiding betroffen instructies voor mislukte mod installs en etc. Ik heb echter nog de fabrieksversie android en de telefoon is ook niet geroot. Het enige wat ik had geinstalleerd was, na eerdere pogingen toen het niet lukte, skype geinstalleerd. Heb van alles geprobeerd maar het resultaat was vrijwel altijd hetzelfde op twee keer na, een keer starte die wel op en liep hij na het invoeren van de pincode geheel vast, de tweede keer ging dat wel goed, maar na het opstarten starte de telefoon vanzelf opnieuw op en bleef hij weer hangen bij het logo. Na honderden keren hem proberen op te starten en etc. (elke keer opnieuw proberen door de batterij eruit te halen), heeft dit al met al weinig uitgehaald. Het verwijderen/opnieuw erin zetten van de sdcard heeft ook niet geholpen Heeft iemand hier misschien nog tips hoe ik dit kan oplossen? Groeten, aaabc

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
mathiask

mathiask

• Lid sinds 21 januari 2013
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2013
  • 20:09

Dit klinkt alsof je telefoon al meteen stuk is. Ik heb hetzelfde gehad en de enige oplossing was het terugsturen van de telefoon naar de fabrikant.

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
aaabc

aaabc

• Lid sinds 18 januari 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2013
  • 11:13

Bedankt voor je reactie. Ik ga daar even naar kijken dan. Zou het misschien wel helpen als ik er een andere mod op probeer te zetten, want de fout klinkt mij softwarematige (maar als ik garantie heb doe ik dat maar niet)?

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 7 februari 2013
  • 21:01

Eerst de garantie proberen! Als dit niet lukt kan je kijken op xda developers, hun kunnen je waarschijnlijk wel helpen met een andere bootloader! Ik vermoed namelijk dat een andere bootloader misschien wel een uitkomst zou zijn!

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 7 februari 2013
  • 21:23

Vastlopers zie je inderdaad bij meer toestellen, echter is de oplossing vaak niet hetzelfde (vooral als er nieuwe firmware geinstalleerd moet worden). Om die reden topic verplaatst naar Overige toestellen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)
ryckewaert7

ryckewaert7

• Lid sinds 03 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 09:30

hallo kan iemand mij helpen ? gisteren was ik bezig met mijn smartphone en toe liep hij vast en viel uit maar toen ik hem opstarten en wou de pin code intikken kwam er gwn geen pincode scherm maar gewoon het logo van medion en het rode lichtje en de knopjes die aanstonden , hij zegt dat er geen sim kaart inzit maar er zit wel 1 in maar hij is gedeactiveerd , hij is nog opgeladen voor 84procent , wat is er mis mee,moet ik gwn een nieuwe sim kaart kopen ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.