Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

djMelvee

djMelvee

• Lid sinds 24 april 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2014
  • 15:55

Hallo mede android-worlders,

Ik heb een erg dringende vraag voor een collega van mij. Via mijn werk heeft hij een CAT B15 in gebruik, omdat deze Dual-SIM ondersteund en wij deze ook leveren aan klanten is dit voordelig voor het bedrijf, en hij heeft hier een SD-Kaart ingestopt vandaag van 32 gb. Dit kan de CAT aan, dat heb ik al opgezocht. Nu wil ik apps naar de SD-kaart verplaatsen omdat hij telkens de melding ‘Opslagruimte is bijna vol’ krijgt. Dit wordt gevolgd door ‘Bepaalde systeemfuncties werken n…’. Zodra ik in instellingen naar Apps ga, kan ik er alleen voor kiezen deze te verplaatsen naar ‘Intern geheugen’. Zodra dit is gedaan kan ik alleen maar kiezen voor ‘Verplaatsen naar telefoongeheugen.’. Standaardopslag is SD-kaart, nieuwe apps kunnen niet worden geinstalleerd wegen te weinig ruimte.

Ik zou degene die mij hieruit kan redden eeuwig dankbaar zijn, ik ben zelf al 2 uur lang aan het zoeken en zoeken maar kom er echt niet uit!

Ik hoop echt heel erg dat iemand mij ASAP kan helpen

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 13 juni 2014
  • 15:58

sd kaart verkeerd geformateerd?

djMelvee

djMelvee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2014
  • 16:02

redbulletnl
sd kaart verkeerd geformateerd?
Het is een nieuwe sd kaart, dus dit lijkt mij niet? Apps die ik download worden ook niet automatisch op SD opgeslagen, al is mijn standaard opslag SD. Ik kan apps ook niet er naar toe verplaatsen. APPS2SD werkt ook niet, al geprobeerd. Het probleem is nu dus dat ik vrijwel niets met deze telefoon kan doen, omdat het geheugen ‘vol’ is.

wtcvanwijk

wtcvanwijk

• Lid sinds 07 september 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 september 2014
  • 13:45

Ik heb exact het zelfde probleem op mijn CAT B15q –)instellingen –)apparaat –)opslagruimte heb ik de SD kaart als standaard schrijfschijf geselecteerd. Vervolgens heb ik NavFree gedownload. Deze app wordt in het telefoongeheugen geïnstalleerd en niet op de aangegeven SD kaart. Foto's worden echter wel naar de SD kaart geschreven.( instellingen –) persoonlijk –)beveiliging –)installeren vanaf telefoongeheugen –)SD kaart –) DCIM –) Camera.

Ik heb NavFree verwijderd en de telefoon gereset en terug gezet naar de fabrieksinstellingen. NavFree opnieuw geïnstalleerd en opnieuw het zelfde probleem. Vervolgens heb ik de App:AppMgrIII geïnstalleerd. Deze App detecteert bij "Apps verplaatsen geen externe SD kaart (geheugen wordt nagebootst. Wie o wie kan mij helpen?

ukkie22

ukkie22

• Lid sinds 17 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2014
  • 10:35

hallo
een dringende vraag
me vriend heeft deze telefoon gekocht maar krijgt nu wel een 3g melding maar veder geen gegevens van 3g
dus kan niks sturen
hoe kunnen we dit oplossen, belminuten heeft ie niet maar we moeten toch iets kunnen proberen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 oktober 2014
  • 12:24

wtcvanwijk
Ik heb exact het zelfde probleem op mijn CAT B15q –)instellingen –)apparaat –)opslagruimte heb ik de SD kaart als standaard schrijfschijf geselecteerd. Vervolgens heb ik NavFree gedownload. Deze app wordt in het telefoongeheugen geïnstalleerd en niet op de aangegeven SD kaart. Foto's worden echter wel naar de SD kaart geschreven.( instellingen –) persoonlijk –)beveiliging –)installeren vanaf telefoongeheugen –)SD kaart –) DCIM –) Camera.

Ik heb NavFree verwijderd en de telefoon gereset en terug gezet naar de fabrieksinstellingen. NavFree opnieuw geïnstalleerd en opnieuw het zelfde probleem. Vervolgens heb ik de App:AppMgrIII geïnstalleerd. Deze App detecteert bij "Apps verplaatsen geen externe SD kaart (geheugen wordt nagebootst. Wie o wie kan mij helpen?
op de geheugen kaart kunnen geen apps op draaien alleen foto's,bestanden enz….
als ik het goed heb heeft hij 4 gb aan intern geheugen als dat vol is dan kun je ze niet naar de sd kaart verplaatsen android laat dit niet meer toe.

zie hier een artikel er over.

Bewerkt (17 oktober 2014 12:29)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 oktober 2014
  • 12:36

ukkie22
hallo
een dringende vraag
me vriend heeft deze telefoon gekocht maar krijgt nu wel een 3g melding maar veder geen gegevens van 3g
dus kan niks sturen
hoe kunnen we dit oplossen, belminuten heeft ie niet maar we moeten toch iets kunnen proberen

wat wil je dan precies zonder belminuten een 3g tot stand brengen.

ik heb hier wel een lijst kunnen vinden hoe je internet kunt instellen voor diverse providers wel een eindje naar beneden scrollen.

Bewerkt (17 oktober 2014 12:39)
djMelvee

djMelvee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2014
  • 12:38

Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden ofzo, mijn vraag is allang niet meer aan de orde..

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 oktober 2014
  • 12:41

djMelvee
Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden ofzo, mijn vraag is allang niet meer aan de orde..
wat was de oplossing dan voor het verplaatsen van de apps naar de micro sd kaart?.

Bewerkt (17 oktober 2014 12:43)
djMelvee

djMelvee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2014
  • 13:38

Geen. Die is er niet, blijkbaar. Wij zijn overgestapt op Nexus. Maar dit topic veranderd nu in een 3G/WiFi problemen topic. Hiervoor mag gewoon een nieuw topic worden gestart, lijkt mij.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.