Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo,
welkom op het forum.
Ik denk dat je de vraag op de juiste plek hebt gesteld.
Het probleem is dat dit heel veel oorzaken kan hebben.
Persoonlijk zou ik het toestel terug brengen en bijvoorbeeld een Honor Holly er voor terugkopen.
Mvg,
Booy Beerling
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
U zou het volgende kunnen proberen:
Zet het toestel uit.
Druk de volume+ knop in en vervolgens de powerbutton. Houd beide knoppen even ingedrukt. Nu komt u als het goed is in de recovery. Hier kunt u de cache partitie wissen.
Mocht dit niet werken dan kunt u het toestel backuppen om vervolgens een factory reset uit te voeren.
Mocht dit nog geen oplossing zijn dan kunt u de fabrikant vragen voor een update.
Mocht er dan nog geen oplossing zijn dan gaat het om verkoop van een ondeugdelijk product dus u kan dan mogelijk het toestel ruilen of uw geld terug krijgen.
Het is sowieso te adviseren om contact met de fabrikant over dit probleem op te nemen
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
Ik heb geen idee of ik bij de goede topic zit maar ik heb een probleem met een telefoontoestel. Namelijk de H5 van de Hema. Sinds kort krijg ik constant de mededeling die hierboven bij het onderwerp staat vermeld. Deze melding krijg ik iedere 5 seconden te zien en moet ik op OK drukken om het na 5 seconden weer te doen etc.
ik heb het toestel helemaal gereset maar dat heeft niet geholpen.
Jammer genoeg kan het toestel niet open gemaakt worden om de batterij eruit te halen. Nogmaals, misschien zit ik hier verkeerd maar ik wil het toch proberen.
Wie kan mij verder helpen. Een harde reset is ook niet mogelijk, tenminste ik weet niet of dat met dit toestel mogelijk is. Ik heb al veel gegoogled maar ik kom er niet uit.
Help help