Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MakkeL

MakkeL

• Lid sinds 22 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2015
  • 09:13

Enkele dagen geleden werd mijn chinese android telefoon geleverd. Vooraleer jullie beginnen met het kelderen van deze actie : als je de chinese smartphone-scene een beetje gevolgd hebt de laatste weken en maanden. Er is ginder een opmerkelijke concurrentieslag aan de gang. Voor de consument is dit een zege want je krijgt veel waar voor je (weinig) geld. Ik ben een fervente Iphone-gebruiker geweest en heb heel lang Apple in bescherming genomen en verdedigt. Gebruiksvriendelijkheid is belangrijk maar dit mag niet ten koste komen van enkel maar het geld en het dwingen van de consument steeds maar weer het laatste nieuwe toestel te komen.

Om een lang verhaal kort te maken, met mijn zeer beperkte budget (omdat ik eerst de overgang naar Android wou evalueren) van 150 euro kocht ik op vlak van specs een supertoestel : de Doogee F3 Pro. De geinteresseerden kijken best even hier :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1645834

En nu komt mijn vraag. Ik gebruik het toestel al een paar dagen en kon alleen maar blij zijn. Tot ik constateerde dat er een probleem was of leek met fototoestel. Zo lang ik het toestel gebruik met de voorgeinstalleerde foto-app van Doogee werkt alles prima. Van zodra ik een third-party app gebruik freezed de camera. Na lang zoeken moet ik concluderen dat andere foto-apps gewoon niet lijken te werken in combinatie met het toestel. Volgens mij is dit niet hardware-related maar iets, maar weet niet wat, met de combinatie toestel-android-camera.

Wat kan de reden zijn en hoe moet of kan dit opgelost worden denken jullie.

Bedankt voor jullie hulp.

Op internet vond ik iets gelijkaardigs ten tijde van de lancering van Android Lollypop en bij toestellen van Samsung en Nexus.

Marc

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 oktober 2015
  • 10:51

Topic verplaatst naar het Overige Android Smartphones forum

Welke foto apps heb je geprobeerd? probeer deze eens: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.GoogleCamera

MakkeL

MakkeL

• Lid sinds 22 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2015
  • 12:29

Die heb ik ook geprobeerd.same problem

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.