Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

efjdejong

efjdejong

• Lid sinds 10 april 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 april 2016
  • 15:48

Misschien kan iemand mij helpen.Ik heb een HUAWEI Y550 en een TomTom GO 510.De HUAWEI kan de TomTom niet vinden.Dus geen realtime verkeers informatie en geen updates flitsers.De Huawei heeft geen vinkje voor Bluetooth tethering.
De Android versie is 4.4.4TomTom zegt dat je een APP kan downloaden.Maar welke APP, ik heb er een paar geprobeerd maar werkt niet.Moet ik nog iets instellen op de HUAWEI.In de auto werkt de HUAWEI goed via Bluetooth.Hopende op een reactie.Grt.Eduard.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 april 2016
  • 20:08

Topic verplaatst naar het Overige Android Smartphones forum (uit gebrek aan een Huawei Smartphones Algemeen forum)

wat ik hier lees (http://nl.support.tomtom.com/app/content/id/1/page/3) is bluetooth tethering vereist om internet door te sluizen naar je tomtom, het apparaat zal geen kabel of wifi accepteren. Dan kun je dat dus alleen doen als een toestel bluetooth tethering ook ondersteunt. Het verbaast me eigenlijk dat je toestel dat niet doet, 

Bewerkt (10 april 2016 20:10)
efjdejong

efjdejong

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 april 2016
  • 08:27

Dank u voor het antwoord.
Dit staat bij TomTom. http://nl.support.tomtom.com/app/answers/minor_detail/a_id/17071/
Dus mijn vraag is welke App.
Enwat moet ik instellen op mijn HUAWEI.
Grt.Eduard

PERSONL AREA NETWORKSJe telefoon deelt de internetverbinding door gebruik te maken van de functies Bluetooth en Personal Area Network (PAN). 
Afhankelijk van het besturingssysteem van je telefoon heeft dit netwerk (PAN) mogelijk een van de volgende namenersoonlijke hotspot (iPhone)Tethering of Bluetooth TetheringTether of Bluetooth TetherDe PAN-functie maakt waarschijnlijk al deel uit van het besturingssysteem van je telefoon. Je kunt ook een app downloaden om een PAN te maken.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 april 2016
  • 09:01

ik lees het inderdaad. Ik vraag me af of je dat met een app kan oplossen maar het valt te proberen.
dan zou je, denk ik, in de play store moeten zoeken onder 'PAN bluetooth": https://play.google.com/store/search?q=pan%20bluetooth&c;=apps

efjdejong

efjdejong

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 april 2016
  • 09:10

Een APP die werkt met de functies Bluetooth en Personal Area Network (PAN) voor HUAWEI Y550 kan ik niet vinden. Diversen geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend.
Misschien de instellingen van de HUAWEI niet goed ingesteld.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Grt. Eduard

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.