Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

hmeere1985

hmeere1985

  • Lid sinds 17 november 2017
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 november 2017
  • 11:29

Beste leden,

Sinds kort een chinese outkitel k10000 pro gekocht

probleem.

Het is namelijk zo als ik zoek naar providers zie ik vodafone 4g staan als ik er dan opklik probeert hij te verbinden maar het lukt echter niet, waardoor ik geen netwerk / internet heb op de telefoon.

Nu het rare , heb 2 keer een 3g zien verschijnen voor 20 seconden,

Heb inmiddels via de instellingen van chipfone.nl de apn handmatig toegevoegd wat niet mocht helpen. Volgens hun moet hij het gewoon doen met sim kaard erin en hoppa. Hebben jullie nog suggesties of moet ik oukitel gaan mailen?

Vriendelijke groet 

H.Meere

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 17 november 2017
  • 11:45

en hoe zien die apn instellingen die je zelf ingevoerd hebt eruit?

of zet verander (Verificatietype) in apn instellingen op geen en check of het helpt (wel eerst rebooten na een verandering.




http://www.chiphone.nl/service/apn-instellingen/

Bewerkt (17 november 2017 11:47) | Extra info.
hmeere1985

hmeere1985

  • Lid sinds 17 november 2017
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #3
  • 17 november 2017
  • 11:48

APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Proxy: (leeg laten)
Poort: (leeg laten)
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
Wachttijd / Time-out: 300 sec

is wat er bij chipfone staat, dit staat ook in de standaard apn die erin staat

http://www.chiphone.nl/service/apn-instellingen/


de telefoon komt uit de oukitel webshop misschien maakt dat wat uit

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 17 november 2017
  • 11:50

verander eens (Verificatietype) van pap naar geen.

na verandering wel eerst opslaan (rechtsboven drie puntjes)

Bewerkt (17 november 2017 11:51)
hmeere1985

hmeere1985

  • Lid sinds 17 november 2017
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #5
  • 17 november 2017
  • 11:52

zojuist gedaan inc opnieuw opstarten , dit heeft helaas niet geholpen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 17 november 2017
  • 12:07

bekijk het onderstaande filmpje even daar wordt van band gewisseld.

in het filmpje vanaf 3, minuut 20 wordt het wissel proces voorgedaan.

is wel van een ander type telefoon dan de jouwe maar misschien kun je er iets mee.

zet trouwens roaming ook aan en zorg dat netwerktype op 4g/3g of automatissch als je die mogelijkheid hebt.


Bewerkt (17 november 2017 12:09)
hmeere1985

hmeere1985

  • Lid sinds 17 november 2017
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #7
  • 17 november 2017
  • 12:10

bij veranderen van de band mode *crash hij* en kom ik weer in het menu terecht. waardoor ik de band mode niet kan aanpassen

netwerk type staat op voorkeur 4g meer kan ik niet aanklikken, en roaming ook aan. ik heb een paar keer wel 3g gehad voor een paar seconden, kan het zijn dat me 3g modem chip defect is ?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #8
  • 17 november 2017
  • 12:21

wat heb je staan bij type toegangspunt?

check type toegangspunt (op internet zetten)

hmeere1985

hmeere1985

  • Lid sinds 17 november 2017
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #9
  • 17 november 2017
  • 12:32

hmm bij mij staat bij apn type het volgende default,supl,mms,xcap

heb hier internet bijgezet en alleen internet gezet maar helaas geen succes

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #10
  • 17 november 2017
  • 12:38

ik heb zelf een oneplus one met telfort en ben toen ook een poos aan het puzzelen geweest om internet (standaard instellingen werkten niet) draaiend te krijgen.

misschien apn type op default,supl zetten.

anders toch maar even contact zoeken met de fabrikant of internet provider.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren