Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mijn excuses, ik heb deze topic in een verkeerde catogorie geplaatst.
Ja ik ga het nog een keer proberen of het met resetten lukt.
ik krijg de volgende foutmelding, de applicatie instellingen proces.com.android.settings is onverwachts gestopt probeer het opnieuw
wanneer krijg je die foutmelding precies? Ik hoop dat het resetten het probleem verhelpt!
nanders;271126
wanneer krijg je die foutmelding precies? Ik hoop dat het resetten het probleem verhelpt!
arsenal4marcus;271134Ik weet nog steeds niet welke optie je aanklikt wanneer je de foutmelding krijgt. Maar misschien kan je het beste proberen heel android opnieuw te installeren (heb zelf geen ervaring met een HD mini). Omdat de HD mini geen native android is kun je problemen verwachten, maar het lijkt me dat APN gegevens invullen wel zou moeten kunnen.
Als ik die optie aanklik, dan wilt ie niet verder.
nanders;271135
Ik weet nog steeds niet welke optie je aanklikt wanneer je de foutmelding krijgt. Maar misschien kan je het beste proberen heel android opnieuw te installeren (heb zelf geen ervaring met een HD mini). Omdat de HD mini geen native android is kun je problemen verwachten, maar het lijkt me dat APN gegevens invullen wel zou moeten kunnen.
Hier (APN Error - com.android.settings dies - Android @ MoDaCo) heeft iemand hetzelfde probleem gehad, en heeft het opgelost door de app APN Backup and Restore te downloaden, hier alle APN gegevens te wissen…
misschien heb je daar iets aan
nanders;271140
Hier (APN Error - com.android.settings dies - Android @ MoDaCo) heeft iemand hetzelfde probleem gehad, en heeft het opgelost door de app APN Backup and Restore te downloaden, hier alle APN gegevens te wissen…
misschien heb je daar iets aan
Volgens mij is het gelukt!
Ik wacht het alleen tot morgen nog even af.
Ik had een off-topic vraagje ook, als ik gebeld wordt hoor ik diegene wel maar diegene mij niet, en andersom is dat ook het geval.
Zou jij een oplossing hiervoor weten?
Hallo,
Ik had een vraag, ik heb Android op mijn HTC HD mini gezet.
Alleen nou zit ik met een probleem, ik krijg geen verbinding met internet.
Nou heb ik wel het een en het ander gelezen dat je dit kunt veranderen via toegangspunten.
Alleen als ik deze optie wil veranderen staat er het volgende (Helaas deze applicatie is gestopt).
Kan iemand mij hiermee helpen hoe ik internet verbinding krijg? Ik krijg namelijk met Windows wel internet verbinding maar met Android niet.
mvg,