Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bassie321

bassie321

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 15:31

Hallo

Ik heb hiervoor een modaco rom t mobile based 1.7 versie gehad deze gaf geen problemen

Nu heb een nieuwe modaco rom op mijn pulse te gezet (1.7 vanilla ) , dat leek allemaal goed te gaan todat ik mijn pulse opnieuw opstartte .

Nu krijg ik na het invullen van mijn sim code de foutmelding ‘'het proces android.process.acore is onverwachts gestopt probeer het opnieuw ’'

Nu dacht ik dat ik tijdens het installeren van 1.5.2-pulse-amonrarecovery (install-recovery-windows) met het bestand recovery-RA-pulse-v1.5.2.img mijn telefoon weer terug kon brengen zoals hij was alleen doet dit bestand het niet tijdens de recovery met nandroid ??

Kan iemand mij opweg helpen hiermee , of is het over en is mijn telefoon onbruikbaar geworden !

Alavst bedankt !!

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
bassie321

bassie321

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 15:46

Probleem is opgelost !

Heb een Wipe gedaan en nu is mijn pulse weer zoals ie uit de winkel kwam !

Maar vraag me alleen af hoe dit nou kwam , had ik bij het veranderen van de modaco rom eerst een wipe moeten doen misschien ?

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 16:07

Een wipe doet vaak wonderen omdat het zeg maar rommel op ruimt op je telefoon

bassie321

bassie321

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 16:20

Dennis;17340
Een wipe doet vaak wonderen omdat het zeg maar rommel op ruimt op je telefoon/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ja was eigenlijk al een beetje bang dat het zo'n zooitje op mijn tel was geworden dat ie niet meer bruikbaar was !

Maar nu ik weer terug ben op het punt zoals ik hem uit de winkel kreeg , gaat het toch weer kriebelen om er een modaco rom op te zetten ! (hoeveel keer mag een ezel zich ook alweer stoten)

Moet zeggen dat het verschil toch wel duidelijk merkbaar is ..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.