Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probleem is opgelost !
Heb een Wipe gedaan en nu is mijn pulse weer zoals ie uit de winkel kwam !
Maar vraag me alleen af hoe dit nou kwam , had ik bij het veranderen van de modaco rom eerst een wipe moeten doen misschien ?
Een wipe doet vaak wonderen omdat het zeg maar rommel op ruimt op je telefoon
Dennis;17340
Een wipe doet vaak wonderen omdat het zeg maar rommel op ruimt op je telefoon/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Hallo
Ik heb hiervoor een modaco rom t mobile based 1.7 versie gehad deze gaf geen problemen
Nu heb een nieuwe modaco rom op mijn pulse te gezet (1.7 vanilla ) , dat leek allemaal goed te gaan todat ik mijn pulse opnieuw opstartte .
Nu krijg ik na het invullen van mijn sim code de foutmelding ‘'het proces android.process.acore is onverwachts gestopt probeer het opnieuw ’'
Nu dacht ik dat ik tijdens het installeren van 1.5.2-pulse-amonrarecovery (install-recovery-windows) met het bestand recovery-RA-pulse-v1.5.2.img mijn telefoon weer terug kon brengen zoals hij was alleen doet dit bestand het niet tijdens de recovery met nandroid ??
Kan iemand mij opweg helpen hiermee , of is het over en is mijn telefoon onbruikbaar geworden !
Alavst bedankt !!