Ik heb ook een chinees android telefoon. Vanaf het begin zit er een Chinese app op die ik niet kan verwijderen. Mijn beveiligingsprogramma geeft aan dat het een trojanspaard is en als ik bekijken waar hij allemaal toegang tot heeft schrik ik. Ik heb van alles geprobeerd hem eraf te halen, terug naar de fabrieksinstellingen, maar niets lukt. Deze app blijft erop zitten. Ik ben een leek en ik hoop dat iemand mij kan helpen om deze app definitief te verwijderen.
Ik heb ook een chinees android telefoon. Vanaf het begin zit er een Chinese app op die ik niet kan verwijderen. Mijn beveiligingsprogramma geeft aan dat het een trojanspaard is en als ik bekijken waar hij allemaal toegang tot heeft schrik ik. Ik heb van alles geprobeerd hem eraf te halen, terug naar de fabrieksinstellingen, maar niets lukt. Deze app blijft erop zitten. Ik ben een leek en ik hoop dat iemand mij kan helpen om deze app definitief te verwijderen.
Ik heb ook een chinees android telefoon. Vanaf het begin zit er een Chinese app op die ik niet kan verwijderen. Mijn beveiligingsprogramma geeft aan dat het een trojanspaard is en als ik bekijken waar hij allemaal toegang tot heeft schrik ik.
Ik heb van alles geprobeerd hem eraf te halen, terug naar de fabrieksinstellingen, maar niets lukt. Deze app blijft erop zitten.
Ik ben een leek en ik hoop dat iemand mij kan helpen om deze app definitief te verwijderen.