Hallo, wij zijn beide in het bezit van een wiko smartphone, mijne is 4g en die van mijn vrouw is 3g, Als ik mijn kleindochter film en deze video opsla in mijn fotoos op google is alles oke, echter als mijn vrouw ze dan van deze map wil downloaden komt er een groen band op de video en inladen duurt lang! Kent iemand zo een probleem ook? en hoe heeft hij dat opgelost?
Bewerkt (23 december 2017 15:07)
Hallo, wij zijn beide in het bezit van een wiko smartphone, mijne is 4g en die van mijn vrouw is 3g, Als ik mijn kleindochter film en deze video opsla in mijn fotoos op google is alles oke, echter als mijn vrouw ze dan van deze map wil downloaden komt er een groen band op de video en inladen duurt lang! Kent iemand zo een probleem ook? en hoe heeft hij dat opgelost?
Hallo,
wij zijn beide in het bezit van een wiko smartphone, mijne is 4g en die van mijn vrouw is 3g,
Als ik mijn kleindochter film en deze video opsla in mijn fotoos op google is alles oke, echter als mijn vrouw ze dan van deze map wil downloaden komt er een groen band op de video en inladen duurt lang!
Kent iemand zo een probleem ook? en hoe heeft hij dat opgelost?