Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 10:41

Hellow daar

Ik heb een een maand of 2 geleden voor gehad dat als een vriendin mij een sms stuurde (is mobile vikings- base) dat ik ze niet aankreeg…
Gebeld met de klantendienst van Proximus, daar hebben ze tests uitgevoerd, testberichten gestuurd, en alles leek weer in orde, maar nu stelt het probleem zich dus weer… Het is even goed gegaan maar nu werkt het weer niet meer goed.

Mn vriendin zal eens bellen naar de klantendienst van MV, omdat er mogelijk een soort filter is ingesteld ofzo dat die smsen niet doorlaat…

Nog mensen die dit voor hebben/voor gehad hebben??

Bedankt

Bewerkt (10 mei 2011 10:41)

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 14:00

Niet echt problemen mee (zit dan ook niet bij Proximus) maar hoogstwaarschijnlijk zit het probleem een beetje bij MV/Base omdat die bezig zijn hun netwerk uit te breiden voor ook 3G te kunnen aanbieden en de laatste dagen zijn er soms wel eens storingen bij hen. Als je het wat meer wil volgen kan je misschien best mobilevikings (mobilevikings) on Twitter volgen. Die geven geregeld statusupdates door via die weg

Bewerkt (10 mei 2011 14:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.