Ik heb hier een Moto G 4g 8gb (net een maandje oud). Er zitten wat accessoires bij. Ik zou deze graag willen ruilen tegen een telefoon moet een groter scherm dan 5 inch. Ik kan maar niet wennen aan een klein scherm, ik maak veel te veel tikfouten en als iemand interesse heeft laat het me dan via een persoonlijk bericht of in dit topic weten.
Ik ben bereid eventueel bij te betalen! Toestel moet niet te oud zijn en moet nog in goede staat verkeren.
Beste mensen, Ik heb hier een Moto G 4g 8gb (net een maandje oud). Er zitten wat accessoires bij. Ik zou deze graag willen ruilen tegen een telefoon moet een groter scherm dan 5 inch. Ik kan maar niet wennen aan een klein scherm, ik maak veel te veel tikfouten en als iemand interesse heeft laat het me dan via een persoonlijk bericht of in dit topic weten. Ik ben bereid eventueel bij te betalen! Toestel moet niet te oud zijn en moet nog in goede staat verkeren.
Beste mensen,
Ik heb hier een Moto G 4g 8gb (net een maandje oud). Er zitten wat accessoires bij. Ik zou deze graag willen ruilen tegen een telefoon moet een groter scherm dan 5 inch. Ik kan maar niet wennen aan een klein scherm, ik maak veel te veel tikfouten en als iemand interesse heeft laat het me dan via een persoonlijk bericht of in dit topic weten.
Ik ben bereid eventueel bij te betalen! Toestel moet niet te oud zijn en moet nog in goede staat verkeren.