Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Waar sla jij je muziek en foto's op��� zoals gezegd word verwijder het eea of zet je foto's over op je ext sd/pc daar ga je ruimte mee winnen. Blijft vreemd met genoeg ruimte dat ze deze melding geven���
Maar goed probeer het eens ..
AW Forum Queen voor het leven
@erikboersbroek: je zegt dat je waar mogelijk apps naar externe geheugen heb verplaatst.
De melding waarschuwt voor mogelijk falen wanneer er verschillende apps naar het externe geheugen zijn geplaatst, wat jij kennelijk gedaan hebt. Misschien zit daar het probleem en niet in de vrije geheugenruimte.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Dat wordt lachen dat als de PHN update uitgerold gaat worden. Ik heb een 64gb Samsung sd kaart in gebruik en heb bijna al mijn applicaties verplaatst naar mijn externe geheugen.
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Hopelijk krijgt de note 10.1 2014 en de tab pro 10.1 een update.
Ik hoop daar ook op, een toestel 2014 zou wel de update mogen bekomen, maar, samsung geeft nergens antwoord op. Ik ging dit jaar een nieuwe smartphone kopen van samsung en ben nu aan het twijfelen.
Krijgt de samsung Alpha ook snel de opdate lolipop er staat eind 2014
Voor de Galaxy Alpha is deze er nog niet he ???
Al bekend of de Galaxy Note 3 NEO de update ook krijgt zo ja wanneer ongeveer?
Ik zie nergens de Samsung Galaxy Mega I9205 staan wanneer de update naar Android 5 komt ??
Via Samsung Kies3 krijg ik nu het aanbod om mijn Samsung Galaxy S5 te upgraden van Android 4.4.2. naar 5.0 (Lollipop). Als ik dit accepteer krijg ik echter de volgende melding (zie ook bijlage):
Al least 3GB of free space is required to perform the OS upgrade. Please make space by deleting some of the downloaded applications, SMS/MMS, emails, photos, and/or videos. The process may fail if several applications have been moved to the external memory. Please disconnect the external memory before proceeding.
Van het 11.81 GB internal memory is 4.31 GB in gebruik, van het 29.71 external memory is 777 MB in gebruik. En apps zijn waar mogelijk naar het external memory verplaatst.
Ik begrijp de melding dus niet weet niet wat ik er mee moet doen. De upgrade wordt echter niet uitgevoerd. Graag adviezen hoe op deze melding te reageren en de upgrade uit te voeren.
Met vriendelijke groet,
Erik
Bijlage: