Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

myroid

myroid

• Lid sinds 07 januari 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 22:37

Ik ben een beginner wat betreft android. En het gaat mij aardig af, maar ik kom niet uit het volgende:

Ik kan niet de nederlandse taal selecteren bij invoertalen voor het toetsenbord (instellingen, toestenbord). Die staat er gewoon niet bij.
Oftewel bij het berichten tikken staat die op Engels (UK)
Kan iemand mij vertellen hoe ik die erbij kan zetten, zodat ik een nederlandse spelling krijg?
Het standaard samsung toetsenbord vind ik op zich wel fijn.

Het vreemde vind ik dat als systeemtaal nederlands wel is te selecteren.

Bewerkt (8 januari 2015 11:36)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 januari 2015
  • 23:14

Ik weet helaas weinig van Samsung maar je zou even hier kunnen kijken gaat wel over het toevoegen van een taal maar zo kom je wel dicht bij een oplossing

Je zou ook als je toetsenbord open is het radertje ingedrukt houden en loslaten totdat je de instelling krijgt maar ik weet niet of dat bij Samsung ook zo werkt.

Of anders bekijk dit filmpjeeven.

Is misschien handig om er bij te vermelden om welk type Samsung het gaat ik kan me voorstellen dat elk type zo zijn eigen handleiding/instelling heeft.

Succes verder met je Samsung.

Bewerkt (7 januari 2015 23:38)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009