Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 5 december 2016
  • 19:57

Misschien niet specifiek Samsung maar: zomaar ineens krijg ik de melding: kan niet inloggen bij account. Serverwachtwoord is gewijzigd. Voer nieuw wachtwoord in.

op de laptop gaat het wel goed. en het is bij een van de meerdere email adressen. de andere emailadressen gaan wel goed.

wat is dit? wie/wat geeft mij die melding?
kan ik veilig mijn wachtwoord invoeren?

gr.
Plek

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 december 2016
  • 20:26

Al je zelf niet het wachtwoord gewijzigd hebt of iemand anders die je kent en jou niet op de hoogte gesteld heeft dan zoy het zo maar kunnen dat iemand anders je account gehackt heeft.

Als ik jou was zou ik het wachtwoord wijzigen en tweestaps verificatie aanzetten (gebruiken) dat is zoveel veiliger, klik Hier hoe je dat in kunt schakelen.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 5 december 2016
  • 20:34

dank voor je reactie. Het is alleen op de telefoon! en niet op de laptop. ik ga je link is doornemen
ik werd op dit emailadres (post@mijnnaam.nl ) ook al flink gespamd met voorstellen over leningen en liefde.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 5 december 2016
  • 20:43

oh, maar jouw link is voor gmail. het is geen gmail account maar een eigen email van mijn eigen website.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 december 2016
  • 20:44

Weet je wel zeker dat het je Google account is en niet een of andere popup die je krijgt dat hackers proberen jou wachtwoord te achterhalen.

gewoon je hoofd account wijzigen en tweestaps verificatie aanzetten.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 december 2016
  • 20:46

oh, maar jouw link is voor gmail. het is geen gmail account maar een eigen email van mijn eigen website.
Dan heeft het niets met Google te maken.

Ik zou maar eens goed zoeken waar dat vandaan komt maar het heeft niets met Android te maken maar eerder met jouw website.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 5 december 2016
  • 20:52

toch heeft mijn laptop in outlook geen probleem met dat email adres. en mijn telefoon wel. Ik krijg geen email binnen op mijn telefoon van dat email adres maar wel de melding: kan niet inloggen bij account … zal een zien of ik van de gsm een print screen kan maken.
maar ik zal de vraag ook eens aan mijn hosting provider voorleggen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 december 2016
  • 20:54

Heeft dan meer met de instellingen in het email account te maken, welke mail app gebruik je?

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 6 december 2016
  • 10:53

superbedankt voor het meedenken Giizmobinky
Ik gebruik de standaard email in android. 
Ik wil weten of ik veilig mijn wachtwoord kan intypen. Ik ken deze melding niet. Ik heb nog nooit gehoord dat android periodiek om bevestiging van het wachtwoord vraagt. En dan ook alleen bij de email van mijn eigen website.

Er komt dus een window waar ik mijn wachtwoord moet intypen. Zou ik beter gewoon naar instellingen kunnen gaan en daar mijn wachtwoord intypen en dat window negeren. Als dat niet werkt en het blokkeren door dat window blijft kan ik het dan wel vertrouwen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 6 december 2016
  • 13:13

Je zou inderdaad bij de instellingen van je mail app opnieuw in kunnen loggen door het wachtwoord opnieuw in te geven ,Misschien is die popup dan weg.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.