Ik ben me helemaal gek aan het googlen voor een oplossing, maar gek genoeg tot dusver niks bruikbaars gevonden. Hopelijk kan hier iemand mij helpen.
Alle meldingsgeluiden van apps zijn op dit moment het zelfde. Wat ik wil is dat bijv whats app, email, sms elk een apart geluid heeft. Zodat als ik een melding hoor ik weet wat het is.
Heeft iemand enig idee waar en hoe je dit kunt instellen. Ik kan het zelf namelijk nergens vinden bij instellingen - geluiden en trillen. En ook niet bij instellingen - apps.
Alvast bedankt.
Ik ben me helemaal gek aan het googlen voor een oplossing, maar gek genoeg tot dusver niks bruikbaars gevonden. Hopelijk kan hier iemand mij helpen. Alle meldingsgeluiden van apps zijn op dit moment het zelfde. Wat ik wil is dat bijv whats app, email, sms elk een apart geluid heeft. Zodat als ik een melding hoor ik weet wat het is. Heeft iemand enig idee waar en hoe je dit kunt instellen. Ik kan het zelf namelijk nergens vinden bij instellingen - geluiden en trillen. En ook niet bij instellingen - apps. Alvast bedankt.
Ik ben me helemaal gek aan het googlen voor een oplossing, maar gek genoeg tot dusver niks bruikbaars gevonden. Hopelijk kan hier iemand mij helpen.
Alle meldingsgeluiden van apps zijn op dit moment het zelfde. Wat ik wil is dat bijv whats app, email, sms elk een apart geluid heeft. Zodat als ik een melding hoor ik weet wat het is.
Heeft iemand enig idee waar en hoe je dit kunt instellen. Ik kan het zelf namelijk nergens vinden bij instellingen - geluiden en trillen. En ook niet bij instellingen - apps.
Alvast bedankt.