Probleem: Telefoon opslag vol. Acties ondernomen: Opslag beheer uitgevoerd, overbodige apps verwijderd. Op een of andere manier wordt er toch 5 GB ruimte gereserveerd in mijn telefoon opslag. Er zit een discrepantie in wat mijn telefoon aangeeft, zie bijgevoegde foto's. Op de een staat dat er 5,6 GB aan foto's en video's op staan, de ander 430 MB gezamenlijk…
Hoe kan ik die 5 GB weer benutten?
Bijlage:
Telefoon: Samsung J5 Probleem: Telefoon opslag vol. Acties ondernomen: Opslag beheer uitgevoerd, overbodige apps verwijderd. Op een of andere manier wordt er toch 5 GB ruimte gereserveerd in mijn telefoon opslag. Er zit een discrepantie in wat mijn telefoon aangeeft, zie bijgevoegde foto's. Op de een staat dat er 5,6 GB aan foto's en video's op staan, de ander 430 MB gezamenlijk... Hoe kan ik die 5 GB weer benutten?
Telefoon: Samsung J5
Probleem: Telefoon opslag vol.
Acties ondernomen: Opslag beheer uitgevoerd, overbodige apps verwijderd. Op een of andere manier wordt er toch 5 GB ruimte gereserveerd in mijn telefoon opslag. Er zit een discrepantie in wat mijn telefoon aangeeft, zie bijgevoegde foto's. Op de een staat dat er 5,6 GB aan foto's en video's op staan, de ander 430 MB gezamenlijk…
Hoe kan ik die 5 GB weer benutten?
Bijlage: