Ik ben bezig met een belangrijke video, die ik eigenlijk vandaag al had willen insturen.. Nooit problemen gehad, maar als ik nu opneem, verspringt het beeld steeds; hij zoomt snel in en uit. Dit kan ik verhelpen door 'superstabiel' aan te zetten, maar dan is de kwaliteit minder en wordt het beeld steeds donker en lichter.
De standaardinstellingen terugzetten was geen oplossing.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
Groeten, Renate.
Hoi! Ik ben bezig met een belangrijke video, die ik eigenlijk vandaag al had willen insturen.. Nooit problemen gehad, maar als ik nu opneem, verspringt het beeld steeds; hij zoomt snel in en uit. Dit kan ik verhelpen door 'superstabiel' aan te zetten, maar dan is de kwaliteit minder en wordt het beeld steeds donker en lichter. De standaardinstellingen terugzetten was geen oplossing. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Groeten, Renate.
Hoi!
Ik ben bezig met een belangrijke video, die ik eigenlijk vandaag al had willen insturen.. Nooit problemen gehad, maar als ik nu opneem, verspringt het beeld steeds; hij zoomt snel in en uit. Dit kan ik verhelpen door 'superstabiel' aan te zetten, maar dan is de kwaliteit minder en wordt het beeld steeds donker en lichter.
De standaardinstellingen terugzetten was geen oplossing.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
Groeten, Renate.