Als ik met een speaker of een ander apparaat voor audio wil verbinden mislukt dit steeds. Er komt voor 1 seconde een melding in beeld om het koppelverzoek goed te keuren, maar dat is te kort om erop te tikken en het verdwijnt daarna gelijk weer. Staat er een instelling verkeerd op mijn telefoon?
(Ik heb een Samsung Galaxy a20e)
Het ligt niet aan de speaker zelf, want anderen kunnen wel verbinden.
Hoe los ik dat op?
Als ik met een speaker of een ander apparaat voor audio wil verbinden mislukt dit steeds. Er komt voor 1 seconde een melding in beeld om het koppelverzoek goed te keuren, maar dat is te kort om erop te tikken en het verdwijnt daarna gelijk weer. Staat er een instelling verkeerd op mijn telefoon? (Ik heb een Samsung Galaxy a20e) Het ligt niet aan de speaker zelf, want anderen kunnen wel verbinden. Hoe los ik dat op?
Als ik met een speaker of een ander apparaat voor audio wil verbinden mislukt dit steeds. Er komt voor 1 seconde een melding in beeld om het koppelverzoek goed te keuren, maar dat is te kort om erop te tikken en het verdwijnt daarna gelijk weer. Staat er een instelling verkeerd op mijn telefoon?
(Ik heb een Samsung Galaxy a20e)
Het ligt niet aan de speaker zelf, want anderen kunnen wel verbinden.
Hoe los ik dat op?