Ik heb een probleempje met mijn Samsung SM-J710FN.
Ik wil graag mijn plateau voor gebruik mobiele gegevens aanpassen maar wanneer ik erop klikt crasht de instellingen. Ik krijg de melding: "Instellingen is gestopt".
Ik volg de volgende stappen: –> Instellingen –> Verbindingen –> Gegevensgebruik –> Gebruik mobiele gegevens Deze laatste stap laat zien hoeveel je verbruikt hebt over een bepaalde periode.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app "instellingen gestopt door "app gedwongen stoppen" en mijn Android systeem gecheckt op updates.
Ik heb Android-versie 8.1.0
Weet iemand hier raad mee?
Groetjes Toon
Hallo iedereen! Ik heb een probleempje met mijn Samsung SM-J710FN. Ik wil graag mijn plateau voor gebruik mobiele gegevens aanpassen maar wanneer ik erop klikt crasht de instellingen. Ik krijg de melding: "Instellingen is gestopt". Ik volg de volgende stappen: --> Instellingen --> Verbindingen --> Gegevensgebruik --> Gebruik mobiele gegevens Deze laatste stap laat zien hoeveel je verbruikt hebt over een bepaalde periode. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app "instellingen gestopt door "app gedwongen stoppen" en mijn Android systeem gecheckt op updates. Ik heb Android-versie 8.1.0 Weet iemand hier raad mee? Groetjes Toon
Hallo iedereen!
Ik heb een probleempje met mijn Samsung SM-J710FN.
Ik wil graag mijn plateau voor gebruik mobiele gegevens aanpassen maar wanneer ik
erop klikt crasht de instellingen.
Ik krijg de melding: "Instellingen is gestopt".
Ik volg de volgende stappen:
–> Instellingen
–> Verbindingen
–> Gegevensgebruik
–> Gebruik mobiele gegevens
Deze laatste stap laat zien hoeveel je verbruikt hebt over een bepaalde periode.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app "instellingen gestopt door "app gedwongen stoppen" en mijn Android systeem gecheckt op updates.
Ik heb Android-versie 8.1.0
Weet iemand hier raad mee?
Groetjes Toon