Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bube

Bube

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2011
  • 21:49

Hallo,
Zelf gisteren een ace aangeschaft en het is een mooi dingetje!!
Min puntje is toch beeldscherm een beetje… Maarja eenmaal veel er mee bezig valt het niet op.
Verder reageert die goed en is een mooie vervanger voor de Samsung galaxy s voor wie prijsverschil te groot is.
Ook de batterij valt me nu beetje tegen maar aan de andere kant hij is nieuw en word intensief gebruikt…

Iets waar ik nu al eventjes naar opzoek ben is de tril functie voor tijdens typen of gewoon aanraken…
Dacht dat dit ongeveer hetzelfde zou zijn als bij de galaxy 's maar dat is volgens mij niet…

Als iemand een idee hier over heeft dan graag…
Kan maar 1 instelling voor trillen vinden en dat is bij geluid en dan trillen -> altijd maarja niet tijdens typen dus :-(

Groetjes

Bewerkt (11 februari 2011 21:49)
latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 586
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2011
  • 10:08

Grootste nadeel lijkt me het scherm, LCD ipv AMOLED en dan ook nog eens een veel lagere resolutie. Dit is meer een concurrent voor de Wildfire.

Tweede grote nadeel is dat je er (nog) geen uitstekende custom roms voor hebt zoals Darky of Docs Rom

Bewerkt (17 februari 2011 10:08)
pandora42

pandora42

• Lid sinds 29 augustus 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 17:13

Ik zit er ook steeds naar te kijken. Ik heb nu dus een wildfire en vind de formaat prima, wil niet echt groter. Nu komt er ook een nieuwe wildfire s aan en twijfel nu tussen de ace en de wf s. Wat vinden jullie?

Bewerkt (11 maart 2011 17:13)
jevamo

jevamo

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2011
  • 21:09

Heb de SGS al een tijdje en sinds afgelopen zaterdag de Galaxy Ace. Er zitten hier en daar wel verschillen in, zowel positief als negatief.
Positief is dat de batterij al een stuk langer mee gaat, er een flitser op zit (misschien niet de allerbeste maar beter iets dan niets), qua handelen lekkerder in de hand ligt (persoonlijke mening dan) en qua prestaties niet helemaal onder doet dan de S.
Enige minpunten zijn: geen video in HD, geen amoled scherm, inern geheugen is minder en inzoomen bij foto's maken is er niet op volledige resolutie (5Mp). Indien je deze lager zet kan je er een stukje digitaal bij zoomen.

Het scherm is opzich niet veel minder, in tegenstelling tot de htc wildfire is deze wel scherper bij de kleine lettertjes.
Op de SGS heb ik de speedmod kernel gezet, maar heb qua batterij verbuik weinig verschil gemerkt. Heb de telefoon gebuikt zoals ik dat altijd doe. om 7u 's ochtends gaat ie van de lader en normaal gaat ie er om middernacht weer aan, maar sinds ik de SGS had ging dat niet meer op. Net na het eten moest ik hem ff bij tanken want anders valt ie uit.
De Galaxy Ace is tot zo ver, met redelijk intensief gebruik, toch wat zuiniger met de accu. Al zal ik een echte vergelijking pas na een week kunnen maken, dus zal ik hier volgende week op terug komen.

Bewerkt (13 maart 2011 21:09)
Arjanslagwerk

Arjanslagwerk

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 1 april 2011
  • 14:36

Mijn zus heeft de Galaxy Ace, dus heb hem kunnen vergelijken met m'n Galaxy s. Wat (bij mij) toch wel opvalt is dat het beeldscherm wat minder is. De scherpte is iets minder.
Natuurlijk valt het vooral op als je hem met de Galaxy s vergelijkt. Als je hem een tijdje hebt dan denk je daar al niet meer bij na volgens mij.

Bewerkt (1 april 2011 14:36)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2011
  • 18:39

min punten
beeldscherm klein en geen led
trage processor
weinig opslag
na 10 - 15 apps is geheugen vol
slechtere camera
geen tv uit
minder instellingen
geen cutom roms

plus punten
klein
simpel
led flash dus te gebruiken als zaklamp
zuinig met batterij
de prijs

Bewerkt (8 juli 2011 18:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.