Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gsempie

Gsempie

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2011
  • 19:37

Sinds een week ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy ACE.

Mijn auto, BMW 3-serie uit 2009, is voorzien van Bluetooth telefoon voorbereiding.

De auto herkent en koppelt de ACE direct bij het in de buurt komen van de auto (bellen werkt derhalve ook handsfree), maar
de naam/nummer lijsten worden niet weergegeven in het beeldscherm in de auto. In deze lijsten wordt niets weergegeven. Er zou geen data zijn.

Bij mijn vorige gsm, een sony ericsson, werden de namen en de nummers netjes in het scherm weergegeven, zodat het middels I-drive of de stuurwielbediening een nummer dan wel naam kon selecteren om te bellen.

Weet iemand of dit wellicht aan de instellingen van mijn ACE ligt?

Thx, Gsempie

Bewerkt (28 februari 2011 19:37)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2011
  • 20:01

ik ken zelf het toestel niet .. maar je zou ff moet kijken bij je blauwtand instellingen en dan waar je carkit toevoegt in je tel
of daar iets van een instelling staat dat je carkit in je telefoon mag kijken..

Bewerkt (28 februari 2011 20:01)
Gsempie

Gsempie

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 19:22

Wat kan de oplossing toch simpel zijn……

Al die tijd had ik mijn gsm in m'n broekzak en ging ik er vanuit dat het wel goed zat, want de auto herkende en koppelde de GSM meteen.

Nu blijkt dat ik bij het koppelen van auto en GSM een melding kreeg op de GSM (die ik nu eens in m'n hand had gehouden tijdens het instappen) en enkel 1 keer heb moeten aanvinken dat de auto altijd toegang heeft tot de op de GSM aanwezige informatie.

Thx

Bewerkt (4 maart 2011 19:22)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 21:08

hahaha ja dat kan natuurlijk ook..

Bewerkt (6 maart 2011 21:08)
jeroen733

jeroen733

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 15:08

Ik heb met mijn parrot CK3100 ook hetzelfde probleem gehad. Inderdaad even aanvinken dat hij altijd mag synchroniseren en het probleem is opgelost.

Voordat ik hier achter was heb ik ook met visitekaartjes alle contacten in m'n parrot gestuurd. Is op zich ook een prima oplossing, alleen zal hij dan nieuwe contacten en verwijderde contacten niet updaten.

Bewerkt (8 maart 2011 15:08)
cilo

cilo

• Lid sinds 04 maart 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2011
  • 18:10

ik heb et mijn Pioneer bluetooth autoradio het irritante probleem dat de radio niet automatisch verbinding maakt met de ace (waarschijnlijk omdat ik de zichtbaarheid van de ace niet permanent op aan kan zetten)
moet nu telkens als ik in de auto stap handmatig met de ace via het bluetooth menu verbinding maken met de radio……….

snap ik het niet, doe ik iets niet goed of is er een truukje/app/workaround voor dat mijn radio de ace wel “ziet”?

Bewerkt (10 maart 2011 18:10)
sss

sss

• Lid sinds 29 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 19:38

Gsempie;113462
Nu blijkt dat ik bij het koppelen van auto en GSM een melding kreeg op de GSM (die ik nu eens in m'n hand had gehouden tijdens het instappen) en enkel 1 keer heb moeten aanvinken dat de auto altijd toegang heeft tot de op de GSM aanwezige informatie.
Ik heb hetzelfde probleem: geen telefoonboek op m'n carkit (Insignia, DVD800), ook geen namen. Telefoon koppelt automatisch, dat is geen probleem.

Het vervelend is: ik krijg die melding om toegang te verlenen niet! Heb heel de gsm al doorzocht, net als het internet, maar vind helaas niets …

Iemand enig idee waar dit zit?

Ik heb een standaard galaxy ace, niet geroot, Froyo 2.2.1.

Thx.

Bewerkt (29 september 2011 19:38)
Marjan71

Marjan71

• Lid sinds 22 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 11:08

@cilo

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Pioneer BT autoradio icm mijn ACE. Aangezien hierboven staat dat de radio in de BMW wel automatisch verbinding maakt lijkt het erop dat het aan de autoradio ligt of iig een instelling ervan.
Ik ga zo maar eens verder kijken/prutsen.

Bewerkt (22 oktober 2011 11:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.