Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Meschien voor een verbetering in de firmware.
Ik heb zelf ook nog de Galaxy Ace.
Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Gidteren ook een upgrade gedaan voor dit toestel en het is idd nog 2.2.1.
Op XDA is er wel een link naar 2.3.3. voor dit toestel maar deze firmware kan nog niet geroot worden dus daar wacht ik nog even mee.
Worden bij de firmware update al je foto's, video's, instellingen etc. etc. gewist? Kortom, is back-up noodzakelijk?
Nou, toch gewoon met Kies aan de gang gedaan en back-up gedaan. Daarna loopt Kies direct vast en stopt de update. Heeft iemand suggesties hoe je deze update buiten Kies om kan doen met de Galaxy Ace??
jeroen733;147196
Worden bij de firmware update al je foto's, video's, instellingen etc. etc. gewist? Kortom, is back-up noodzakelijk?
Hallo allemaal,
Ik probeerde net ook mijn Galaxy ace firmware te upgraden, maar ik krijg de melding:
Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-S5830. Het programma wordt gesloten.
Iemand suggesties??
Thanks!
Ik sloot net de Galaxy Ace van mijn zus aan, en Kies gaf aan dat er een update is. Ze ging weg dus ik kon hem niet meer installeren, iemand enig idee wat voor upgrade dit is? 2.3 misschien?
Edit: Toetstel net geupgrade, maar het is nog steeds android 2.2.1.
Vraag me af wat deze upgrade heeft ingehouden.