Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Krivas

Krivas

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 08:22

Er zijn drie dingen die me bij de Galaxy Ace opvallen tov de Galaxy S.

Het eerst bij de Gmail-app. Ik laat Gmail een andere email ophalen. Bij de Galaxy S komt er dan in de Gmail-app een labeltje te hangen aan een email, komende vanaf een ander emailadres. Bij de Ace niet.

Het tweede verschil zit in de Agenda-app. Bij de Ace lijkt het erop dat het niet mogelijk is een agenda-item toe te voegen zonder herinnering? Bij de SGS kan dit wel.

Verder de WIFI. Naar het schijnt heeft de Ace problemen met beveiligde WIFI netwerken. Helaas ervaar ik dat ook. Zou dit opgelost kunnen worden met de update naar 2.3.3? Die de Ace ook krijgt voor zover ik vernomen heb?

Of doen we wat fout?

Bewerkt (24 mei 2011 08:22)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 08:39

Het is uiteraard heel goed mogelijk dat er verschillen zitten tussen de verschillende toestellen.
Maar is dat niet met alles zo ? Tussen een Opel Astra en een Opel Corsa zitten ook verschillen terwijl ze ook allebei van Opel zijn

Bewerkt (24 mei 2011 08:39)

Samsung Galaxy S8+

Krivas

Krivas

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 09:48

AVS;166416
Het is uiteraard heel goed mogelijk dat er verschillen zitten tussen de verschillende toestellen.
Maar is dat niet met alles zo ? Tussen een Opel Astra en een Opel Corsa zitten ook verschillen terwijl ze ook allebei van Opel zijn

Dat is natuurlijk helemaal waar. Ik stelde de vraag echter in de hoop op een oplossing en als dat niet mogelijk zou zijn, kunnen andere potentiële kopers zich met de genoemde informatie beter oriënteren op de markt

Bewerkt (24 mei 2011 09:48)
Arjanslagwerk

Arjanslagwerk

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 10:44

Die agenda is volgens mij anders omdat Samsung niets heeft veranderd. Volgens mij is het de originele Android agenda, wat bij de Galaxy S een aangepaste is met Samsung Touchwiz. (Geloof ik)

Bewerkt (24 mei 2011 10:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.