Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is uiteraard heel goed mogelijk dat er verschillen zitten tussen de verschillende toestellen.
Maar is dat niet met alles zo ? Tussen een Opel Astra en een Opel Corsa zitten ook verschillen terwijl ze ook allebei van Opel zijn
Samsung Galaxy S8+
AVS;166416
Het is uiteraard heel goed mogelijk dat er verschillen zitten tussen de verschillende toestellen.
Maar is dat niet met alles zo ? Tussen een Opel Astra en een Opel Corsa zitten ook verschillen terwijl ze ook allebei van Opel zijn
Die agenda is volgens mij anders omdat Samsung niets heeft veranderd. Volgens mij is het de originele Android agenda, wat bij de Galaxy S een aangepaste is met Samsung Touchwiz. (Geloof ik)
Er zijn drie dingen die me bij de Galaxy Ace opvallen tov de Galaxy S.
Het eerst bij de Gmail-app. Ik laat Gmail een andere email ophalen. Bij de Galaxy S komt er dan in de Gmail-app een labeltje te hangen aan een email, komende vanaf een ander emailadres. Bij de Ace niet.
Het tweede verschil zit in de Agenda-app. Bij de Ace lijkt het erop dat het niet mogelijk is een agenda-item toe te voegen zonder herinnering? Bij de SGS kan dit wel.
Verder de WIFI. Naar het schijnt heeft de Ace problemen met beveiligde WIFI netwerken. Helaas ervaar ik dat ook. Zou dit opgelost kunnen worden met de update naar 2.3.3? Die de Ace ook krijgt voor zover ik vernomen heb?
Of doen we wat fout?