Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Omdat deze versie nog niet officieel beschikbaar is in de Benelux en waarschijnlijk ook niet in Duitsland dan.
is dat zo? Ik dacht gelezen te hebben dat 2.3.3 wel al via Kies officieel beschikbaar was in Benelux?
In België is 2.3.3 al beschikbaar (sinds 28/07?).
Voila en bij mij (Belgie) geeft hij dus aan dat hij niet kan updaten??
Waar kijkt hij naar? alleen naar de fw die erop staat of ook naar een of andere apparaatcode ?
Het was een duits T-mobile toestel en ik weet dat T-mobile specifieke zaken op zijn toestellen zet.
Kan het zijn dat Kies ‘ziet’ dat dit officieel een duits T-mobile toestel is dat (nog?) niet geupdate kan worden? (omdat het dan wellicht en T-mobile update moet zijn)
Tot nu toe kon hier in België mijn kies nog niet update,dus heb dan maar via Odin gedaan..
Bij mij kon hij eerst ook niet updaten omdat verkeerde versie (csc op ‘xen’, kon ik niet veranderen naar pro). Toen had ik er S5830XWKAA## // CSC - S5830PROKA3 er op gezet (csc: pro). Daarna Kies opgestart en de update was beschikbaar.
Geen idee welke 2.2.1 er origineel opstond toen ik de gsm pas had.
Heb via Ebay uit duitsland een Galaxy Ace gekocht en een nieuwe firmware 2.3.3 (die russische versie) erop gezet. Kies zegt nu :
Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
Waarom??