Heb sinds lang al 2.3.4 via Odin,en het gekende probleem is dat de ace dan uitvalt als men wifi gebruikt. Maar heb sinds vandaag een ander probleem. Mijn gsm is vandaag al zeker 8 keer uitgevallen zonder reden,dit gebeurt ook al ik hem verbind met usb of oplader..:confused: Ga er nu 10 minuten mijn batterij eruit halen en er weer in,en kijken wat hij dan doet! Heb niet veel zin om hem terug origineel te maken aangezien het voordeel met batterij vermogen veel te groot is..
Bewerkt (28 september 2011 23:24)
Heb sinds lang al 2.3.4 via Odin,en het gekende probleem is dat de ace dan uitvalt als men wifi gebruikt. Maar heb sinds vandaag een ander probleem.:o Mijn gsm is vandaag al zeker 8 keer uitgevallen zonder reden,dit gebeurt ook al ik hem verbind met usb of oplader..:confused: Ga er nu 10 minuten mijn batterij eruit halen en er weer in,en kijken wat hij dan doet! Heb niet veel zin om hem terug origineel te maken aangezien het voordeel met batterij vermogen veel te groot is..
Heb sinds lang al 2.3.4 via Odin,en het gekende probleem is dat de ace dan uitvalt als men wifi gebruikt.
Maar heb sinds vandaag een ander probleem.
Mijn gsm is vandaag al zeker 8 keer uitgevallen zonder reden,dit gebeurt ook al ik hem verbind met usb of oplader..:confused: Ga er nu 10 minuten mijn batterij eruit halen en er weer in,en kijken wat hij dan doet!
Heb niet veel zin om hem terug origineel te maken aangezien het voordeel met batterij vermogen veel te groot is..