Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hier ook de Vikingtalk app. Contacten zijn nog steeds aanwezig.
hier hetzelfde probleem geen idee wat er is gebeurd maar contacten zijn weg.
ik kan nog wel bij beldingetje en sms iedereen zien
Onder opties bij contacten eens kijken of jullie het haakje bij Contacten op SIM of Contacten op toetsel hebben gezet
Jangrie;223481
Onder opties bij contacten eens kijken of jullie het haakje bij Contacten op SIM of Contacten op toetsel hebben gezet
Hier dus hetzelfde probleem,( ik heb de htc sensation) mijn kleine meid heeft mijn telefoon gehad, het bel icoontje is echter bij mij ook verdwenen!En dus mijn contacten ook.
In mijn sms inbox staan nog wel de smsjes met naam vermeld, en in whatsapp heb ik ook nog gewoon mijn contacten HELLLLLP!
Een systeem App kan niet maar zo verdwijnen…ga eens in de App drawer en daar zal je die apps terugvinden. En omdat de App contacten verdwenen is, betekent nog lang niet dat de contacten ook weg zijn
Maar waarom post je dat dan niet in de HTC Sensation Forum?
fryskmemke;344856
Hier dus hetzelfde probleem,( ik heb de htc sensation) mijn kleine meid heeft mijn telefoon gehad, het bel icoontje is echter bij mij ook verdwenen!En dus mijn contacten ook.
In mijn sms inbox staan nog wel de smsjes met naam vermeld, en in whatsapp heb ik ook nog gewoon mijn contacten HELLLLLP!
Ik ben ineens al mijn contacten kwijt,
het vreemde is dat in mijn inbox nog wel alle personen staan onder de gegeven naam:confused:
Iemand een idee?
p.s. Heb wel pas de nieuwe Voip service van mobile vikings ‘'vikingtalk’' erop gezet,misschien heeft het daar iets mee te maken?