Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rikje

rikje

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 16:59

Ik had een rom van Cyanogen op m`n Ace gezet.Maar helaas kreeg ik daar niet mijn 3G op aan de gang..ondanks de juiste Apn instellingen van Hollandsnieuwe.(mijn provider)geen resultaat.Waarschijnlijk is de Apn lijst die in de rom gebakken zit niet helemaal up to date.

Ik heb het volgende gedaan.Heb eerst van samfirmware een nieuwe firmware gehaald en deze op het toestel gezet.
Hier werkte namelijk wel m`n 3G op,toen heb ik uit de Market deze app gedownload APN Backup & Restore
dus van mijn apn instellingen een backup gemaakt,deze word op je sd kaart opgeslagen..toen de rom opnieuw erop gezet en met dezelfde app eerst de lijst verwijderd die op de rom staat,en toen mijn eigen backup erop gezet..en yes..eindelijk 3G op m`n telefoon.

Hier eventueel de link voor uitleg van de app:
APN Backup & Restore - Android Stuff

Misschien dat jullie er iets aan hebben.
Groeten Rik

Bewerkt (20 oktober 2011 16:59)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.