Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik wilde er mee zeggen dat de map sdcard niet per definitie op de externe sd staat. Daarom stond er ook bijv bij
Oke
sorry voor mijn berichtje dan.
Wat gaan we hier nu neer zetten…
Mijn vriendin heeft een gelijkaardig probleem. De optie om dit te veranderen staat niet in het menu. Als ze foto's wil maken komt de melding dat haar intern geheugen vol is en ze heeft nog meer dan 7gig vrij op haar SD kaart en kan nog steeds geen foto's maken. ???
(acer E1 met jelly bean)
Idd mijn dochter heeft een galaxy S3 mini, foto's worden opgslagen op het geheugen van het toestel zelf en niet op de sd kaart??
hoi,
ik had een 2gb kaartje.
nu heb ik een 8gb kaartje gekocht.
ik weet aleen niet hoe je de foto's van mijn 2bg kaartje over moet plaatsen naar mijn 8gb kaartje.
ik heb wel zo'n kaart waarmee hij in de computer kan aleen weet ik niet hoe je de foto's moet overplaatsen.
weet iemand hoe dat moet?
mijn e-mail = lottemb.lb@gmail.com
Ik denk dat het wel lukt met een usb-adapter, waar je beide kaartjes in kan steken en die in de usb van de pc.
In de verkenner zie je dan twee nieuwe stations. Sleep wat je wilt heen of weer.
Zo'n adapter heb ik bij het Kruidvat gehaald, van het merk Trust. Kost bijna niks.
Het is een rechthoekig ding van ruim 1 x 2 x 6 cm, met drie gleufjes, voor Tflash/microSD, SD/MMC en MS.
Deze vraag ging toch over de Galaxy ACE ???
Wat heeft de S2 er dan mee te maken ?
Wat gaan we hier nu neer zetten…