Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
DrHk , bedankt voor de mededeling !
Ben benieuwd. Kijken of ik dan wél kan updaten vanaf 2.3.4 maar ik vrees van niet.
Zou er even mee wachten, Kies zelf geüpdate en nu kom ik er niet meer in……kan mijn Ace niet meer vinden….
Bij mij ging de update goed, zowel van Kies zelf als de ACE.
Waar kan ik info vinden wat deze update inhoud, wat is er allemaal verbeterd? Ik had 2.3.5 en nu nog steeds.
Toonnoot;236223
Bij mij ging de update goed, zowel van Kies zelf als de ACE.
Waar kan ik info vinden wat deze update inhoud, wat is er allemaal verbeterd? Ik had 2.3.5 en nu nog steeds.
Ik heb de update (naar KS9) uitgevoerd (vanaf KS2) dus 2x Android 2.3.5.
Na de update (3 dagen ervaring) geen reboots meer/beter bereik wifi en telefoon een stuk sneller.
Updaten dus!
Ik heb ook 3 dagen geleden geupdate. Ik had 2.3.3
Vorige versie: pda:kpb/phone:kp8/csc:kp3
Huidige versie: pda:ks3/phone:ks2/csc/ks1
Nu dus 2.3.5
Tot dusver geen enkel probleem met wat dan ook. Wifi werkt inderdaad wat beter. Kan niet merken dat hij voor de rest sneller is geworden. Nog even afwachten wat betreft batterijverbruik (zou toch iets moeten verbeteren?)
Moest trouwens wel eerst kies updaten naar versie 2.1.0.11095_121
Juist update gedaan via KIES en heb nu 2.3.5 , zonder problemen !
de update werkt blijkbaar wel
mijn vriendin heeft de ace ook, ik heb zelf de galaxy s 2:p
maar zij kon voor de update nooit langer als 5 min op wifi, voor dr foon weer uitviel.
na de update kan zij nu constant wifi'en, zonder telefoon uitval (enkel als de foon leeg is, maar dit is logisch duh)
dus het is zeker een nuttige update, vooral omdat je met een androidfoon toch al snel over je internetbundel heen zit..
doordat veel apps constant ontwikkeld en verbeterd worden, en dus ook vaak ge update..
zonder wifi is dit best een probleem
Vanaf 5 november..