Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je je googleaccount niet mehr weet is dat spijtig! Want nu moet je je Ace terugzetten en verliest alle instellingen en Apps
Dat is volgens mij uw enige kans!
1. methode:
-naar de recovery mode gaan (home en powerknop samen duwen en ingedrukt houden voor ongeveer 10 sec.)
en wipen
of 2. methode:
- je tijpt *2767*3855#als een noodnummer
dus NOOIT niet meer jouw googleaccount gegevens vergeten!
hallo,
ik heb het zelfde probleem,
maar als ik die methode 2 doe geeft hij aan dit is geen nood nummer.
en methode 1 krijg ik niet voor elkaar, moet de telefoon dan aanstaan?
en dan de home en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden?
ik hoor graag iets,
mvg
maakt niet uit of het aan of uit staat. gewoon powerknop en homeknop tegelijk ingedrukt houden.
Dann boot je in de recovery. en daar staat dan wipe data. dat moet je doen en dan reboot now
ah en:
Je weet wel dat al u bestanden/contacten SM enzovort verwijderd worden? maar dat is de prijs die je moet betalen
Volgens mij kun je beter wat moeite steken in.t achterhalen van je Gmail, dan scheelt t een hoop heisa.
Jangrie;247061
1. methode:
-naar de recovery mode gaan (home en powerknop samen duwen en ingedrukt houden voor ongeveer 10 sec.)
…
hallo,
mijn vergrendelingspatroon is ook te veel verkeerd ingevoerd geweest en nu moet ik mijn gmail account invoeren, ik weet mijn emailadres nog, maar elke keer als ik het probeer komt erop “ongeldig”, nu zit het zo, mijn data verbinding of wifi staat NIET aan, komt het misschien daardoor dat het niet lukt om aan te melden ? graag spoedig terugantwoord.
alvast bedankt
Hoi,
Je moet verbinding met de Google server maken, dus uiteraard heb je hiervoor internetverbinding nodig. Of je dit via wifi of mobiel internet doet maakt niet uit.
decooaaron
hallo,
mijn vergrendelingspatroon is ook te veel verkeerd ingevoerd geweest en nu moet ik mijn gmail account invoeren, ik weet mijn emailadres nog, maar elke keer als ik het probeer komt erop “ongeldig”, nu zit het zo, mijn data verbinding of wifi staat NIET aan, komt het misschien daardoor dat het niet lukt om aan te melden ? graag spoedig terugantwoord.
alvast bedankt
hier is ook een tip,
je kan ook proberen je wachtwoord te wijzigen op de pc via de gmail site: https://www.google.com/accounts/recovery?hl=nl&ard=AHwGkRl4iMYYVmLs0UKl5whuuzaZzDKKvX1rbrl_-LDfKiXPd30qWnvMHkdfRTSfHo_QFx_FK22Gc5GMIoA5815_W_7EX6WPtpXqRTvQs1RB4gHGH9pnUl0H6Ct0vBM4VExGhs6L0_cdPMaDcSodExAloobAKs0wQQ&service=mail
maar dit kan alleen als je nog wel je e-mail weet of verdere informatie, maar in ieder geval weer een makkelijkere optie dan de recovery mode
hallo ken iemand mij aub helpen!!!!!!!!!!!?????????
ik heb een samsung galaxy ace en had een patroon wachtwoord…maar nu is deze dus geblokkeerd,en vragen ze om mijn
gmailacount ofzoiets maar die weet ik dus niet meer,,
kan iemand mij helpe wat ik nu moet doen?????????????????????????
groetjes melanie