Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Paul67

Paul67

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 20:41

Beste mensen,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screenshot kan maken met de samsung galaxy ace s5830 .
Ik lees overal dat het moet met de terug knop en dan de menu knop.
Maar als ik dat doe kom ik steeds in het taakbeheer?
Weet iemand een oplossing?
Groetjes Paul

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
omapaloma

omapaloma

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 20:59

De 2 knoppen samen indrukken , dat lees ik toch in andere posts ! succes !

Marcha

Marcha

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 22:44

Bij de Galaxy Ace moet je de homeknop indrukken en ook snel daarna de aan/uit toets (als je alleen de home-knop iets te lang indrukt totdat die trilt, krijg je taakbeheer). Samen even ingedrukt houden en tegelijkertijd loslaten en ziedaar: een screenshot wordt gemaakt. Die kun je dan terugvinden bij de bestanden op je sd-kaart als map “Screencapture”.

Paul67

Paul67

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 14:34

Marcha;248434
Bij de Galaxy Ace moet je de homeknop indrukken en ook snel daarna de aan/uit toets (als je alleen de home-knop iets te lang indrukt totdat die trilt, krijg je taakbeheer). Samen even ingedrukt houden en tegelijkertijd loslaten en ziedaar: een screenshot wordt gemaakt. Die kun je dan terugvinden bij de bestanden op je sd-kaart als map “Screencapture”.

Hey Marcha,
Helemaal toppie, eindelijk op jou manier een screenshot kunnen maken.
Zonder dat mijn Screencapture vol zit met afbeeldingen van mijn taakbeheer :-) ThanksEn omapaloma jij ook bedank voor je reactie, maar ik had dus jou antwoord ook al op veel posts gezien,
maar dat werkte dus niet. Kreeg steeds taakbeheer of hij ging een pagina terug (waar de terugknop voor is :-)
Maar de oplossing hierboven perfect.

Gr Paul

Marcha

Marcha

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 12:02

Paul67;248613
Hey Marcha,
Helemaal toppie, eindelijk op jou manier een screenshot kunnen maken.
Zonder dat mijn Screencapture vol zit met afbeeldingen van mijn taakbeheer :-) ThanksEn omapaloma jij ook bedank voor je reactie, maar ik had dus jou antwoord ook al op veel posts gezien,
maar dat werkte dus niet. Kreeg steeds taakbeheer of hij ging een pagina terug (waar de terugknop voor is :-)
Maar de oplossing hierboven perfect.

Gr Paul

Hallo Paul,
Hier ben ik nog even. Ik heb op het internet een manier gevonden die beter is: wel eerst home-knop indrukken en wel wachten tot Taakbeheer verschijnt. Dan met de back-toets taakbeheer weer afsluiten (home-knop blijven indrukken), daarna pas de aan-uit/toets indrukken, dus nog steeds samen met de home-knop. Even wachten, samen loslaten.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.