Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Dorienn

Dorienn

• Lid sinds 05 juni 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 09:52

Helloo,

In mei 2011 heb ik mijn galaxy ace gekregen. Blij mee natuurlijk, toestel is erg fijn! Inmiddels heb ik het toestel 4 keer opgestuurd en NOG is het niet goed. Mijn Wifi valt uit, loopt vast, het toestel valt uit. En dan niet 1 keer per maand, nee meerdere malen per week.
Dussss gisteren naar business centrum geweest, en ik kon wat anders uitkiezen twv van een galaxy ace. Voor een S2 moest ik 300 euro bij betalen.. jammer want dat leek me wel wat, voor een S Plus moest ik 100 euro bij betalen, maar dat was ik eigenlijk niet van plan, om bij te betalen. Al die ergernissen (steeds twee keer een half uur rijden en het toestel steeds kwijt natuurlijk). Nouja, lang verhaal, ik heb dus weer een ace gekozen en was van plan om per mail nog een mooi hoesje af te dwingen ter compensatie van de ergernis.
Toestel staat nog geen 24 uur aan, ik check of ik nog post heb, waaaaaat toestel weer uit gevallen !!! Begint die ellende nou alweer????

Wat moet ik nou.. Het liefst ren ik direct terug naar de winkel, maar dat gaat wat lastig op 1e kerstdag. Ik heb eigenlijk geen budget om bij te betalen.. over naar htc wil ik eigenlijk niet (htc wildfire kon ik ook kiezen)..

Iemand misschien tips om ergens aan te kloppen waar ik wat meer kans heb dat ik even wat meer korting kan krijgen om bv een S Plus te krijgen?

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
rikje

rikje

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 14:46

Heb je wel de nieuwste firmware en alles erop staan?
Of hebben hub dat voor je gedaan..als dat niet het geval is zou je dat eens kunnen proberen.

Marcha

Marcha

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 16:48

Hallo,
Ik sluit me aan bij de opmerking van rikje: heb je de nieuwste firmware, die in november is uitgekomen (Android 2.3.5)? Heel veel problemen die met uitvallen te maken hebben, zijn hiermee opgelost. Daarnaast weet ik niet of je lid bent van de Consumentenbond of zoiets, die kunnen je adviseren. Het lijkt mij dat je bij een toestel dat eigenlijk nooit goed gewerkt hebt, gewoon nog je geld terug moet kunnen krijgen (of in elk geval het grootste deel). Zelf heb ik - met versie 2.3.5 - nooit problemen met uitval gehad.
In elk geval veel succes ermee, en laat nog eens weten hoe het verder gaat.

Dorienn

Dorienn

• Lid sinds 05 juni 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 11:57

Ik heb Android 2.2.1. Dus dat kan nog een oplossing zijn, om de nieuwste firmware te installeren.. okej. Kan ik dat zelf of moet ik langs een business point? Dank jullie wel voor de reactie!

DutchFlash

DutchFlash

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 12:27

Dorienn;251841
Ik heb Android 2.2.1. Dus dat kan nog een oplossing zijn, om de nieuwste firmware te installeren.. okej. Kan ik dat zelf of moet ik langs een business point? Dank jullie wel voor de reactie!

Dit kan je zelf doen door Kies(samsung) te gebruiken.

Wat gaan we hier nu neer zetten…

Dorienn

Dorienn

• Lid sinds 05 juni 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 09:24

Dankje wel.

Gistermiddag firmware met succes geupgrade..
Gisteravond; yesssssssss weer een foutmelding bij Wifi.. en BAM. Uit. Startte wel opnieuw op.. maar ik ga vandaag nog naar kpn om dat ding weer in te leveren. Dan maar even zien wat ik doe..

DutchFlash

DutchFlash

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 14:27

Dorienn;252023
Dankje wel.

Gistermiddag firmware met succes geupgrade..
Gisteravond; yesssssssss weer een foutmelding bij Wifi.. en BAM. Uit. Startte wel opnieuw op.. maar ik ga vandaag nog naar kpn om dat ding weer in te leveren. Dan maar even zien wat ik doe..

Succes

Wat gaan we hier nu neer zetten…

rikje

rikje

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 18:19

Welke foutmelding krijg je dan bij wifi?
Vind het een raar verhaal..Hij werkt wel normaal op 3G???

rikje

rikje

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 18:24

Ook al eens bij een bekende van je op wifi geweest?of valt hij dan ook uit..
Heb zelf ook een Ace,maar nog nooit uitgevallen..heb er nu CM op staan,maar zelfs met de andere orginele versie geen problemen gehad.

Dorienn

Dorienn

• Lid sinds 05 juni 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 11:13

Soms loopt de wifi gewoon vast. Dan staat het tekentje wel in beeld, maar verzendt / ontvangt hij niks. Thuis niet, op het werk niet, bij vrienden niet, anderen zitten ook wel op mijn wifi thuis en daar ligt het niet aan.
Soms heb ik de wifi uit gezet. Wil hem dan weer aan doen, en dan wil het niet, dus kijk ik bij wifi instellingen en staat er ‘fout’ en kan hij geen wifi vinden of iets.
En verder valt hij dus zomaar uit. Wel als wifi aan staat.

Maar goed, dat maakt niet meer uit, ik ben naar kpn terug gegaan, en heb een Galaxy S Plus van die aardige man gekregen! Super toestel, 10 x zo mooi, 10 x zo snel, en na bijna een week gebruiken is hij nog geen 1 keer uit gevallen of is wifi niet vast gelopenBen super blij met deze oplossing, het is dat die man in een goede bui was anders had ik 100 euro bij kunnen betalen. Maar hij vond t zo vervelend en wilde me niet nog een keer opzadelen met opsturen/reparaties en gedoe.

Bewerkt (24 april 2013 13:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.