Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
En nog eens. root heeft niks met Firmware of zo te doen, het verandert helemaal NIKS. het enige, wat je door root krijgt zijn “administratierechten”
Maar. Wat jij bedoelt is de optie voor FOTA, dat niet beschikbaar is voor de Ace. Als je officieel wil updaten, moet je je Ace met kies verbinden. Dit is de ENIGE mogelijkheid om je Ace oficieel te updaten!
Jangrie;268109
En nog eens. root heeft niks met Firmware of zo te doen, het verandert helemaal NIKS. het enige, wat je door root krijgt zijn “administratierechten”
Maar. Wat jij bedoelt is de optie voor FOTA, dat niet beschikbaar is voor de Ace. Als je officieel wil updaten, moet je je Ace met kies verbinden. Dit is de ENIGE mogelijkheid om je Ace oficieel te updaten!
Er zijn 2 mogelijkheden die dit veroorzaken:
1. Je hebt een Salescode waarvoor geen er geen update bestaat. Dat betekent, je hebt de nieuwste Android versie die je officieel kunt krijgen.
Enige Oplossing: Firmware van keuze flashen met Odin
2. Je kunt wel een update krijgen, maar KIES snapt het niet. (Gebeurt vaak)
Oplossing: deinstalleer KIES + alle driver (met cc cleaner misschien) Een download een installeer de nieuwste versie opnieuw en installeer driver opnieuw en probeer het…
Als dat niet lukt moet je flashen met Odin ;>
Zoals in deze post te lezen is heb ik mijn Ace geroot.
Nu is er voor mijn toestel een update.
Welke dat is kan ik niet zien.
als ik ga naar Menu -> Instellingen -> over het toestel -> Software update -> bijwerken
ga, dan zegt hij dat er een update is.
Kan ik deze nu gewoon doen? Ondanks mijn Ace geroot is?