Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DrHk

DrHk

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 20 april 2012
  • 22:35

patrickvaneeken;291134
Ik heb ook deze problemen daarbij blijft ie bij mij alleen maar scannen. Iemand suggestie wat te doen..
Patrick
Patrick, het kan bijna niet, maar je hebt misschien niet de laatste update. Ik heb dat ‘blijven scannen’ ook gehad, en het toen op kunnen lossen met een herstel-update.

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
ace2.3.5

ace2.3.5

• Lid sinds 01 maart 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 29 april 2012
  • 09:00

bij mij is het opgelost door een vriend van me.
Ik zal hem hier precies neer laten zetten hoe hij het gedaan had.
Ik ben vrij digibeet, maar dit is wat ik er van begreep.
Als je een wachtwoord intypt voor wifi, wordt zeg maar versleuteld verzonden naar je router, de “taal” waarin de router dat ontvangt is een andere als dat de ace verzend.
Hij heeft dus in de router de encryptie taal veranderd in een andere en sindsdien doet hij het goed.
Zoals ik het begreep, wordt het wachtwoord dus versleuteld in een rij van 150 tekens bijvoorbeeld.
Omdat de ace niet de encryptie taal niet in dezelfde taal verstuurd dat de modem begrijpt, zal je nooit kunnen inloggen op je wifi.
Het ligt dus aan de instellingen van je router.
Maar goed, ik zal deze pagina doorsturen naar die maat van me, zodat hij hier even precies in IT taal kan neerzetten hoe en wat.

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
martxxxx

martxxxx

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 16:50

ace2.3.5;291049
ik heb dus hetzelfde probleem met mijn ace.
En ik lees op internet redelijk veel verhalen van mensen met een ace, die het zelfde probleem hebben.
heb die code van hierboven in getypt, maar hij blijft verbreken.
Las wel ergens dat met de 2.3.6 android update deze problemen dus over zouden zijn.
Maar die update staat bij mij nog niet in kies

Helaas, ik heb versie 2.3.6 op mijn mobiel staan en al het bovengenoemde geprobeerd, maar nada.
wifi blijft steeds uitvallen.
Het verhaal met encryptie is misschien een oplossing als je helemaal niet in je router kunt komen, maar daarover gaat het naar mijn mening niet.
Het gaat over het steeds uitvallen van de wifi

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
sijtje01

sijtje01

• Lid sinds 02 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 11:27

Ik heb sinds gisteren het probleem dat ik géén berichten meer kan versturen. Wel whats ups versturen en ontvangen, berichten ontvangen, telefoneren maar geen berichten versturen. Erg lastig. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem. Ik heb een samsung galaxy ace 2

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 2 juli 2013
  • 11:34

sijtje01
Ik heb sinds gisteren het probleem dat ik géén berichten meer kan versturen. Wel whats ups versturen en ontvangen, berichten ontvangen, telefoneren maar geen berichten versturen. Erg lastig. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem. Ik heb een samsung galaxy ace 2

Moderator
Heeft dit betrekking op het wifi-verhaal? Anders kun je beter even een eigen topic starten om je probleem aan te kaarten. Dan heb je eerder kans op een correct antwoord

Bewerkt (2 juli 2013 11:35)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

matthijsbartels

matthijsbartels

• Lid sinds 28 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 september 2013
  • 20:07

Hallo,

Om toch aan te haken op het wifi probleem van de ace 2. Ik verblijf momenteel in Duitsland en heb daar thuis wifi, maar mijn telefoon ( ace 2 ) herkent die niet. Het rare is dat hij andere wifi netwerken hier wel herkent. Waarom herkent hij deze niet? ik kan er namelijk wel op komen met mijn laptop. Ligt het aan de instellingen?
Ik heb al meermaals de batterij eruit gehaald en opnieuw op laten starten, maar deze router blijft hij niet herkennen. Het betreft hier een vodafone B2000 router ( komt in Nederland niet voor )
heb momenteel android versie 2.3.6
Ik hoor graag of iemand een idee heeft en bij voorbaat dank!

Groeten, Matthijs

Bewerkt (28 september 2013 20:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.