Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Paul67

Paul67

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2012
  • 18:42

Hallo allemaal,

Ik heb tot op vandaag altijd op kunnen hangen met de start toets
(de grote toets onderaan het toestel)
Maar sinds vandaag moet ik ophangen dmv het ophalen van het meldingsmenu
door met mijn vinger over scherm te scrollen.
Weet iemand hoe ik per ongeluk aan deze setting ben gekomen?
Groet, Paul

Bewerkt (24 april 2013 14:26)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2012
  • 15:16

1. Je hangt niet op met de starttoets, dan hing de anderen persoon op. Met de starttoest kun je wat opzoeken op je telefoon terwijl je nog gewoon belt. Je moet altijd even wachten todat het scherm weer aanspring en dan op ophangen klikken. 2. Je hebt dus geen instelling verandert

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
Marcha

Marcha

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2012
  • 23:53

Als de nabijheidssensor aan staat, kun je ook sneller het gesprek beëindigen door kort de aan-/uit toets in te drukken.

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
jdvb

jdvb

• Lid sinds 15 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2012
  • 11:12

Paul67;280936
Ik heb tot op vandaag altijd op kunnen hangen met de start toets
(de grote toets onderaan het toestel)
Mijn vrouw vindt ook dat ophangen zo moet werken, als ik dan laat zien dat hij nog gewoon belt mag ik ophangen. Nu wil zij ook een android telefoon, ik ben niet zo enthousiast tenzij de home knop tijdens bellen omgetoverd kan worden in een ophangen knop.
Dat ze dan niet meer andere dingen kan doen tijdens het bellen is voor haar geen probleem.

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 15 juni 2012
  • 11:23

Ik snap het probleem niet. Je bent aan het bellen, je wilt ophangen, dus haal je je telefoon van je oor, scherm springt aan en je drukt op ophangen (gewoon die knop op je scherm). Wat is daar moeilijk/lastig aan?

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
Sams1234

Sams1234

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 13:15

Hoi,

ook al is deze conversatie al wat ouder, graag wil ik aanhaken omdat mijn probleem (ik heb een Samsung Ace GT-S5830) er heel dichtbij zit. Hoop dat iemand iets kan zeggen hierover !

Op mijn toestel heb ik schermvergrendeling aan staan en ook staat de nabijheidssensor actief. Voor de schermvergrendeling kun je instellen na hoeveel tijd moet worden omgeschakeld, ik heb dat op 1 minuut staan. Iedere keer dat je vervolgens het toestel dan wilt gebruiken, moet je ontgrendelen. Logisch, so far, so good.

Echter er bestaan allerlei momenten waarop deze schermvergrendeling ONGEVRAAGD en AUTOMATISCH actief wordt en dan is het uiterst vervelend om juist op dat moment de vergrendeling er eerst af te moeten halen. Eén van die momenten is het afsluiten van een telefoongesprek, nadat het scherm op zwart is gegaan a.g.v. nabijheidssensor.
Je wilt het gesprek dan beëindigen via de vierkant rode knop, maar dit lukt niet omdat je eerst het scherm moet ontgrendelen.
Dit is enorm onlogisch vind ik en harstikke onhandig.
Er zijn nog meer situaties waarbij dit probleem voorkomt, o.a. bij gesprekken met instanties via 0800-nummers die een keuzemenu hebben. Als je het bandje hebt afgeluisterd en je moet keuze 1, 2 of 3 maken ….gaat dat weer niet omdat de schermvergrendeling er alweer op staat en je eerst moet ontgrendelen. En ga zo maar door.

Wie heeft hiervoor een mooie oplossing ?
Ik hoop op een slim antwoord dat hieraan tegemoet komt.

Hartelijk dank !

Bewerkt (24 april 2013 15:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.