Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 01:49

Hallo,

na een update geinstalleerd te hebben via mijn microsd kaartje genaamd:OS 2.3.4 S5830DDKQ6_Deodex_full wil mijn telefoon nu niet meer opstarten.
je krijgt alleen het logo te zien van samsung galaxy s5830i en daar blijft hij ook op hangen…
ik heb alles al op internet opgezocht om deze update te verwijderen of een andere update te installeren maar niks heeft zin, hij doet het gewoon niet meer en ik hoop dat jullie er misschien verstand van hebben en me hiermee kunnen helpen.
Dit heeft allemaal geen zin: battery eruithalen, fabrieksinstellingen terugzetten en die andere dingen in “veilige modus” (weet ff niet hoe die heten) update die geinstalleerd is verwijderen van de sdkaart, gewoon niks werkt
Ik weet ook niet meer welke DDKQ…. ik hiervoor had, de reden dat ik deze update installeerde was om flash player erop te zetten en dan mijn telefoon te rebooten.

Ik hoop op een spoedige reactie!

Groeten!!

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 10:37

Kan je me eens de link geven waar je de firmware vandaan hebt?

Want ik denk dat je een Ace-Firmware gepakt hebt. Deze zijn niet met de Ace-i kompatibel. Je hebt nog geluk, anders had je nu ook 200 euro kwijt kunnen geraken omdat het toestel helemaal niet meer opstart!
Er zijn voor zoveer ik weet nog geen Firmwares verkrijfbaar voor de Ace-i !

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 11:54

Jangrie;302555
Kan je me eens de link geven waar je de firmware vandaan hebt?

Want ik denk dat je een Ace-Firmware gepakt hebt. Deze zijn niet met de Ace-i kompatibel. Je hebt nog geluk, anders had je nu ook 200 euro kwijt kunnen geraken omdat het toestel helemaal niet meer opstart!
Er zijn voor zoveer ik weet nog geen Firmwares verkrijfbaar voor de Ace-i !

ik weet niet of je er wat aan hebt maar hier is de pagina waar ik de download vandaan heb:
OS 2.3.4 S5830DDKQ6_Deodex_full.zip - 4shared.com - online file sharing and storage - download
Heb jij enig idee hoe ik het kan verwijderen want mijn mobiel is nu gewoon niet te gebruiken, ik kan er helemaal niks mee totdat die ene update verwijdert is..

Jangrie

Jangrie

• Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 12:14

Nee ik bedoelde eigenlijk waar deze Firmware vandaan komt, hoe eraan gerakt bent. Want ik zie ook al in de beschrijving dat het geen Ace-i Firmware is.
Ik zou een van deze proberen te flashen SamMobile Firmware Page. Die heb ik op sammobile.com gevonden. Want anders heb je volgens mij geen kans om je toestel te herstellen…

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 12:39

Jangrie;302588
Nee ik bedoelde eigenlijk waar deze Firmware vandaan komt, hoe eraan gerakt bent. Want ik zie ook al in de beschrijving dat het geen Ace-i Firmware is.
Ik zou een van deze proberen te flashen SamMobile Firmware Page. Die heb ik op sammobile.com gevonden. Want anders heb je volgens mij geen kans om je toestel te herstellen…

ik ben zoiezo niet technisch aangelegd en ik heb deze update eropgezet omdat hij aangaf dat er een nieuwere versie van was ik weet niet precies wat je bedoeld met firmware maar ik zal is op die site kijken

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 13:03

waarschijnlijk heft dit er ook mee te maken en is het wel goed om te weten, omdat ik zo obsest was door flash player erop te zetten heb ik dus maar wat gedownload het eerste en het beste dat ik tegen kwam dat op de site stond die update heb ik gedownload, op me sd kaart gezet die ik uit me mobiel heb gehaald, via veilige modus die update erop gezet (volume up+home button+aanzetten) en na het completen van de update heb ik hem gereboot en gebeurde dus dat ik alleen het startscherm nog maar kon zien, geen deuntje, niet verder niks…

DrHk

DrHk

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 15:59

Demons;302616
waarschijnlijk heft dit er ook mee te maken en is het wel goed om te weten, omdat ik zo obsest was door flash player erop te zetten heb ik dus maar wat gedownload het eerste en het beste dat ik tegen kwam dat op de site stond die update heb ik gedownload, op me sd kaart gezet die ik uit me mobiel heb gehaald, via veilige modus die update erop gezet (volume up+home button+aanzetten) en na het completen van de update heb ik hem gereboot en gebeurde dus dat ik alleen het startscherm nog maar kon zien, geen deuntje, niet verder niks…

Je hebt er nu weinig aan, maar je hebt inderdaad maar wat aangerommeld.
Voortaan dus alleen upgrades via Samsung (progr Kies), en niets via de sd-kaart.
Nu rest een hard reset (factory reset), en dat kan via de knoppen aan de buitenkant van het toestel. Ik zou eerst de variant proberen met Powerknop en Homeknop. Google even naar de verschillende hard reset mogelijkheden, en als je geen probleem hebt met Engels, dan is dat mooi meegenomen.

Jangrie

Jangrie

• Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 16:03

Een hardreset (een wipe dus) gaat volgens mij niet werken!

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 13:57

DrHk;302667
Je hebt er nu weinig aan, maar je hebt inderdaad maar wat aangerommeld.
Voortaan dus alleen upgrades via Samsung (progr Kies), en niets via de sd-kaart.
Nu rest een hard reset (factory reset), en dat kan via de knoppen aan de buitenkant van het toestel. Ik zou eerst de variant proberen met Powerknop en Homeknop. Google even naar de verschillende hard reset mogelijkheden, en als je geen probleem hebt met Engels, dan is dat mooi meegenomen.

Nee inderdaad een hard reset/ factory reset heb ik allemaal al geprobeerd en niks help, zijn er nog andere mogelijkheden waardoor ik hopelijk mijn mobiel weer zoals vanouds kan krijgen?

Demons

Demons

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 14:34

Jangrie;302588

ik heb de update voor het mobieltje gevonden en gedownload maar hij abort de installatie telkens en dat is bij iedere update helaas D:

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.