Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

toinev

toinev

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2012
  • 13:07

Heb sinds kort de Samsung Galaxy Ace, in het begin geen probleem mee gehad tot overgang naar nieuw abonnement, sinds het instellen en in gebruik nemen van internet blijft de telefoon zichzelf opnieuw opstarten. Hier zit een tijd tussen maar het gebeurd meerdere keren per dag. Dus hij valt uit en start opnieuw op waarna de pincode opnieuw dient te worden ingevoerd. Op andere forums zag ik dat het aan de wifi kan liggen, enkel het probleem blijft zich voordoen of wifi nou aanstaat of niet. Iemand hier ervaring mee en een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
Anonimus

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 12:35

Ik heb dat voorgehad met mijn vorige telefoon (SE Xperia Mini Pro). Een paar keer terug naar de fabriek laten gaan om te herstellen, maar nooit is het probleem opgelost geraakt. Heb ik me maar een ace aangeschaft. En ik heb het nu nog niet voorgehad. Dus ik heb nog steeds geen idee wat je ermee kan doen.

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
darkadia

darkadia

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 17:47

Mogelijk ligt het aan een verouderde SIMkaart. Ik heb het probleem met de HTC Sensation gehad.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Anonimus

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2012
  • 14:17

Dat is een verklaring die ik nooit gehoord heb
Dat loste bij jou het probleem op? Want ik had een dag een nieuwe simkaart toen en hij deed het nog steeds..

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.