Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Roww88

Roww88

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 10:57

Beste iedereen

Ik heb gisteren cyanomod 7.2 ROM geinstalleerd op mijn Galaxy Ace.
Ben er zeer tevreden over op een aantal punten na. Wie kan mij hierbij helpen aub?

Betreft het volgende:

Allereerst dit is de link van de ROM:

Dialandroid: How to Install CyanogenMod CM7.2 Android 2.3.7 on Samsung Galaxy ACE GT-S5830 with Video guide

* Ik kan geen inkomende oproepen ontvangen; als ik word gebeld schakelt hij door naar voicemail.
Heb gekeken naar doorschakel oproepen, en kan hier niets terugvinden dat hij wordt doorgeschakeld.

* De home-button ( drukknop midden vd scherm ) doet het niet, zelfs niet na de instellingen te hebben aangepast.
* Dit zelfde als ik het scherm uitschakel, krijg ik hierna geen lockscreen. zelfs niet na de instellingen te hebben aangepast.

* Als laaste, ik kan de taakbeheer nergens terugvinden. Dus het scherm waar ik me RAM-geheugen kan vernieuwen.

Ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen en alvast bedankt,

Grtz,
Roww

Bewerkt (24 april 2013 15:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.