Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat wil ik ook weten, ik zit ook met dat probleem. Ik wil de agenda van mijn telefoon op mijn google account zetten.
Als je een nieuwe gebeurtenis in je telefoon opslaat, staat dan bij je gebeurtenisdetails je agenda op ‘mijn agenda’ of jenaam@gmail.com?
Als het op dat eerste staat, zal het niet lukken, daar moet het wel op je gmail staan. Dan zou het moeten lukken (na synchen)
Maar dan moet je elk agenda-item dus handmatig aanpassen
Nee eens dat zo ingesteld staat blijft het altijd die optie (bij mij toch..)
Ja, maar ik heb het over alle agenda-items die er al in staan
Anonimus;313130
Nee eens dat zo ingesteld staat blijft het altijd die optie (bij mij toch..)
Zou ik ook graag willen weten ja.
Anders alle items per stuk aanpassen is dan de
enige optie dus?
Hallo mensen,
Ik had het zelfde probleem met de Tab3 en NoteII in combinatie met Google Agenda.
Wat ik heb gedaan is op de mobiele apparaten alle agenda's behalve de google (voorbeeld@gmail.com) uit te vinken. Dit kun je doen door op ‘agenda’s' boven in het scherm te tikken.
Sindsdien wordenn al mijn agendapunten met meerdere apparaten gesynchroniseerd
Succes ermee!
Ik heb net een google agenda account gemaakt op de computer, maar ik krijg de bestaande agenda van mijn telefoon niet gesynct. Alle sync opties staan aan. (van de agenda en van synchronisatie account). Een nieuwe afspraak gemaakt in google agenda komt wel in de agenda van de telefoon, vice versa niet. Wat doe ik verkeerd?