Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xlisa

xlisa

  • Lid sinds 23 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 23 juni 2012
  • 21:20

Hallo,

ik zit met een vreselijk **** probleem
Ik heb een aantal keer toen ik op mijn mobiel zat steeds foutmeldingen gekregen en moest ik vervolgens ‘'geforceerd sluiten’', dit heb ik een aantal keer gedaan, en op een gegeven moment kwamen die foutmeldingen steeds terug. Ik bedacht me toen het toestel uit en vervolgens weer aan te zetten. Maar toen ik hem weer aan probeerde te zetten kwam dat ‘'opstart deuntje’', daarna bleef mijn mobiel vast zitten bij ‘'samsung’' en startte dus niet op.. Hij vroeg niet eens mijn pincode. Ik heb alles geprobeerd, batterij en simkaart eruithalen, ik heb zelfs mijn mobiel opgeladen… Maar niets helpt. Ik heb mijn mobiel via een site besteld (mag ik de naam noemen?), en de site zegt dat ik het best naar de fabriek kan opsturen voor een zo snel mogelijk behandeling. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, ik heb 1 jaar garantie, kreeg ik in mijn bevestigingsmail. Maar ik heb geen idee of ik zo'n garantiebewijs heb ontvangen.. Het is een betrouwbaar site en ik ben hopeloos..

HELP!

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
rww

rww

  • Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #2
  • 23 juni 2012
  • 21:27

Hoi Lisa,

Zit gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op. Mocht de leverancier zeggen dat je maar een jaar hebt, en je erna niet meer mee willen helpen, dan kun je altijd nog naar een Samsung servicepoint gaan. Google maar eens zodat je 1 kan vinden die dicht bij je in de buurt zit.

Ze kunnen hem ook voor je resetten en fabriekssoftware er op zetten. Maar misschien is dat al niet eens nodig.

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
melvintje

melvintje

  • Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • #3
  • 23 juni 2012
  • 21:32

rww;314400
Hoi Lisa,

Zit gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op. Mocht de leverancier zeggen dat je maar een jaar hebt, en je erna niet meer mee willen helpen, dan kun je altijd nog naar een Samsung servicepoint gaan. Google maar eens zodat je 1 kan vinden die dicht bij je in de buurt zit.

Ze kunnen hem ook voor je resetten en fabriekssoftware er op zetten. Maar misschien is dat al niet eens nodig.

Factory reset kan je ook zelf doen uiteraard

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
xlisa

xlisa

  • Lid sinds 23 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 23 juni 2012
  • 21:42

rww;314400
Hoi Lisa,

Zit gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op. Mocht de leverancier zeggen dat je maar een jaar hebt, en je erna niet meer mee willen helpen, dan kun je altijd nog naar een Samsung servicepoint gaan. Google maar eens zodat je 1 kan vinden die dicht bij je in de buurt zit.

Ze kunnen hem ook voor je resetten en fabriekssoftware er op zetten. Maar misschien is dat al niet eens nodig.

Dat 1 jaar garantie is nog niet zo erg, want ik heb mijn ace pas 3 maanden. Maar het punt is dat ik geen garantiebewijs op papier heb, althans, is dat een probleem? Ik heb wel als mail gekregen dat ik garantie heb.

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
rww

rww

  • Lid sinds 27 mei 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #5
  • 24 juni 2012
  • 14:10

Ja ik had ook problemen met mijn Ace maar was het bonnetje kwijt van de Media Markt. Mocht het nodig zijn gebruik te willen maken van je garantie dan kunnen ze bij de service point van Samsung aan het IMEI nummer zien hoe oud het toestel is.

Maar zoals hierboven wordt gezegd, kun je het zelf eerst proberen. “HOME” + “power/lock” knop samen tijdje indrukken.

http://www.hardreset.eu/samsung_s5830_galaxy_ace_hard_reset_en.html

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.